اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و در هفته ورزش و جوانان

همایش بزرگ پیاده‌روی در لنده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره ورزش و جوانان لنده گفت: به مناسبت هفته ورزش و جوانان همایش بزرگ پیاده‌روی در لنده برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی در لنده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عین‌الله دهقان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته ورزش و جوانان اظهار داشت: 20 هیئت ورزشی در لنده ثبت شده که از این تعداد 14 هیئت ورزشی فعال و مابقی به دلیل مشکلات، امکانات و اعتبارات راکد و یا نیمه‌فعال هستند.

وی افزود: تاکنون به مناسبت‌های مختلف برنامه‌ها و مسابقات فراوانی برگزار شده است.

مسئول اداره ورزش و جوانان لنده گفت: به مناسبت هفته ورزش و جوانان برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقات تنیس، شطرنج و فوتسال و همایش تجلیل از مدال‌آوران در لنده برگزار می‌شود.

دهقان تصریح کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با حضور جامعه ورزشی و همه آحاد مردم صبح جمعه فردا از مقابل تربیت‌ بدنی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد اداره ورزش و جوانان نسبت به ورزش روستایی گفت: اداره ورزش و جوانان لنده تاکنون مجوز شش زمین خاکی در روستاها را اخذ کرده ولی به علت عدم واگذاری و اهدای زمین تاکنون تنها در روستای قیام موفق به راه‌اندازی شدیم.

مسئول اداره ورزش و جوانان لنده افزود: اگر زمین مورد نیاز واگذار شود در روستاهای مال‌شیخ، سرآسیاب، کهناب و ایدنک زمین فوتبال خاکی دایر می‌شود.

دهقان یادآور شد: مهم‌ترین مشکل اداره ورزش و جوانان لنده عدم استقلال این اداره از کهگیلویه است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول