اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شوسف:

تبیین قرآن نظام اسلامی را در برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تبلیغات اسلامی شوسف، تعمیق و تبیین فرهنگ قرآن در جامعه را به منزله بیمه شدن افراد، خانواده‌ها، جامعه و نظام اسلامی در برابر تمامی دسیسه‌های دشمنان دانست.

تبیین قرآن نظام اسلامی را در برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم لطفی چهارشنبه‌شب در جشنواره قرآنی دبستان‌های شهر شوسف اظهار داشت: قرآن کتابی است برای تمام اعصار که خداوند در اول آن و در سوره بقره به این مهم تاکید دارد.
وی همچنین با اشاره به آیه" و عنده مفاتح‌الغیب" تصریح کرد: خداوند در این آیه بیان می‌فرماید که کلیدهای غیب نزد خدا است و هیچ تر و خشکی نیست در امر هدایت بشر مگر اینکه در این کتاب مسطور است.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شوسف با بیان اینکه قرآن بزرگ‌ترین و برترین معجزه حضرت محمد(ص) است، ادامه داد: در حقیقت آیات روحانی و نورانی این هدیه آسمانی قلب‌ها را از سیاهی و پلیدی به زلالت سوق می‌دهد.
لطفی افزود: در احادیث دینی آمده حتی نگاه کردن قرآن ثواب داشته و قرائت توام با فهم آن انسان را به صراط مستقیم هدایت می‌کند.
وی قرآن را برترین راهنمای بشریت عنوان کرد و گفت: قرآن کتابی هدایتگر برای تمامی اعصار و انسان‌هاست که اگر امت اسلامی به آن چنگ زنند از شر توطئه‌های شیطان درون و بیرون در امان هستند.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شوسف اذعان داشت: امروزه قرآن باید در متن زندگی افراد به ویژه نسل جوان قرار گیرد که اگر جوانان جامعه اسلامی با این هدیه آسمانی مانوس شوند زندگی سعادت‌آمیزی را در دنیا و آخرت برای خویش رقم می‌زنند.
لطفی گفت: امروزه برای ترویج و نهادینه ساختن فرهنگ قرآن و قرآن‌آموزی باید تلاشی جهادگونه داشته و این مهم رسالتی خطیر بر دوش مسئولان و خانواده‌ها است.
وی تعمیق و تبیین فرهنگ قرآن در جامعه را به منزله بیمه شدن افراد، خانواده‌ها، جامعه و نظام اسلامی در برابر تمامی دسیسه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: انس گرفتن با قرآن کریم و اطاعت از فرامینی که خداوند در این کتاب مقدس یادآور شده می‌تواند انسان و جامعه‌ای را از جهل به سمت دانایی و بینایی سوق دهد.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شوسف طرح‌های مدارس قرآنی و نهضت ملی حفظ قرآن کریم(نور) را یکی از طرح‌های بسیار به جا و شایسته نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: جامعه اسلامی و نسل‌های آینده این نظام باید بنیه معنوی آنان توام با بنیه علمی آنها ارتقا و تقویت شود و در واقع مدارس و فضاهای آموزشی بهترین اماکن برای ترویج و تعمیق فرهنگ‌های اسلامی است.
لطفی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: بهترین هدیه و افتخاری که انسان می‌تواند کسب کند همین آموزش قرآنی و قرآن‌آموزی است که شما دانش‌آموزان با توکل به خدا و تاسی از قرآن کریم توانستید موفق به فراگیری آن شوید.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول