اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد

افزایش ماشین‌آلات اعزامی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تعداد ماشین‌آلات اعزامی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی با هدف تسریع در امدادرسانی و آواربرداری افزایش یافت.

افزایش ماشین‌آلات اعزامی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سید کمال‌الدین میرجعفریان اظهار داشت: به منظور امدادرسانی و تسریع در بازگشایی معابر، کاروانی متشکل از 57 دستگاه از انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهسازی و راهداری در شهریور ماه سال جاری به مناطق زلزله‌زده در آذربایجان شرقی اعزام شدند.

وی افزود: این ماشین‌آلات شامل انواع لودر، کامیون، تانکرهای سوخت‌رسان و آب‌پاش برای آواربرداری و آماده‌سازی مناطق تخریب شده بودند که همراه با نیروهای انسانی متخصص به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: این امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات در ستاد معین بازسازی استان همدان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: مسئولیت آواربرداری دو روستا به نام‌های دامن آب و ساری یرقان به اکیپ اعزامی استان همدان محول شد که شامل 132 خانه بود که تیم اعزامی توانست ظرف مدت یک هفته مناطق را پاکسازی کند.

میرجعفریان با بیان اینکه عملیات آواربرداری به وسیله 300 کامیون در روز توسط اکیپ اعزامی از استان همدان انجام شد، خاطرنشان کرد: دو روستای هولان و گره‌درق که قبلاً توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان و اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر آواربرداری شده بود، برای آغاز ساخت و ساز توسط تیم اعزامی این اداره کل ظرف مدت پنج روز آماده‌سازی شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول