اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس روی میز کشور

تنیسورهای قزوینی دیدارهای خود را واگذار کردند

خبرگزاری فارس: در روز سوم رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس روی میز کشور تنیسورهای قزوینی دیدارهای خود را واگذار کردند.

تنیسورهای قزوینی دیدارهای خود را  واگذار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در روز سوم این رقابت‌ها و در رده سنی پایین 14 سال تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین در دو دیدار مقابل تیم های آذین‌گشت و کیان‌سنتر مشهد قرار گرفت که در نهایت در هر دو دیدار شکست خورد.

تنیسورهای نوجوان تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین در هر دو دیدار با نتایج مشابه سه بر صفر بازی‌ها را به رقیبان مشهدی خود واگذار کرد.

اما تیم هیئت تنیس روی میز قزوین دیگر نماینده استان در رده سنی کمتر از 14 سال این مسابقات هم به ترتیب مقابل تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه و آکادمی تنیس ابرای مشهد قرار گرفت که در پایان در هر دو بازی شکست خورد.

نوجوانان تیم هیئت تنیس روی میز قزوین در دیدار مقابل آکادمی تنیس ارومیه با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و در برابر تیم آکادمی تنیس ابرا مشهد نیز با نتیجه دو بر صفر تن به شکست دادند.

اما در دیگر دیدارهای برگزار شده این مسابقات هم تیم آلومینیوم‌کار قم با نتیجه سه بر صفر از سد تیم هیئت تنیس روی میز البرز گذشت، البرزگاز کیش با همین نتیجه هیئت تنیس روی میز ایلام را مغلوب کرد و همچنین هیئت تنیس روی میز قم با نتیجه دو بر یک کیان‌سنتر مشهد را شکست داد.

اما در ادامه این رقابت‌ها و در رده سنی زیر 18 سال شش دیدار برگزار شد که در آن تیم‌های هیئت تنیس روی میز همدان، شهید شرافتی تهران، البرزگاز کیش، هیئت تنیس روی میز قم، هیئت تنیس  روی میز ایلام و پارسیان تهران موفق شدند از سد حریفان خود عبور کنند.

در این مسابقات تیم هیئت تنیس قم با نتیجه سه بر صفر از سد آرد‌لیون فارس عبور کرد، هیئت تنیس روی میز ایلام با نتیجه دو بر یک از سد آکادمی تنیس ارومیه گذشت و آکادمی پارسیان تهران با نتیجه سه بر صفر تیم کاوه مشهد را مغلوب کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده این رده سنی تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین با نتیجه سه بر صفر بازی را به تیم هیئت تنیس همدان واگذار کرد، البرز گازکیش با نتیجه دو بر یک معینی مشهد را از پیش‌رو برداشت و شهید شرافتی تهران هم با نتیجه سه بر صفر تیم هیئت تنیس چهار محال و بختیاری را شکست داد.

نخستین دوره رقابت‌های لیگ نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان و یادواره شهید حسین فهمیده که از روز بیست و چهارم مهرماه با حضور 12 تیم در ورزشگاه مینودر شهر قزوین آغاز شده شنبه بیست و نهم مهرماه جاری با شناخت تیم‌های برتر به کار خود خاتمه می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول