اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

نهادها توجه به جوانان نخبه را در دستور کار قرار دهند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ادارات و نهادهای مختلف باید توجه به جوانان نخبه در بخش‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده و به این ترتیب زمینه حمایت از مدیریت قوی برای آینده جامعه را تضمین کنند.

نهادها توجه به جوانان نخبه را در دستور کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در جلسه ستاد رسیدگی به امور جوانان آذربایجان‌غربی که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و نمایندگانی از جوانان استان در محل استانداری ترتیب یافت، با تبریک دهه کرامت و همچنین ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: تقویت ظرفیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف از اولویت‌های کاری در دستگاه‌های مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نخبه‌پروری و تقویت استعدادهای مختلف جوانان در بخش‌های مختلف باید به نحوی در ادارات و نهادهای مختلف پیگیری و اجرا شود که در این زمینه هیچ کمبودی احساس نشود چرا که آینده مدیریتی جامعه بستگی به وجود نخبگان جوان دارد.

جلال‌زاده تصریح کرد: نخبگی سیاسی و فرهنگی از مهم‌ترین مباحثی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان عالی رتبه کشور بوده و به همین ترتیب باید مورد توجه مدیران استانی و شهرستانی نیز قرار گیرد.

رئیس ستاد رسیدگی به امور جوانان آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به وجود سازمان‌های مردم نهاد در استان و توان‌های بالقوه این سازمان‌ها در امورات مختلف گفت: بهره‌گیری از این توانمندی‌ها توسط ادارات و نهادهای مختلف می‌تواند موجب شکوفاشدن توانایی‌های جوانان شده و در آینده به عنوان یکی از راهکارهای انتخاب مدیران موفق مدنظر قرار گیرد.

وی نشاط سیاسی و امید به آینده فرهنگی را نیاز اساسی مدیریت عنوان کرد و ابراز داشت: در صورتی که جوانان بتوانند نظرات سیاسی و فرهنگی خود را در جنبه‌های مختلف ارائه دهند، می‌توان در آینده شاهد رشد این قشر در عرصه های سیاسی و سایر زمینه‌های مورد نیاز جامعه بود.

جلال‌زاده ادامه داد: نگاه درست و اصولی به موضوعات مختلف می‌تواند راه را برای حضور چهره‌های جوان در میان مدیران باتجربه باز کرده و به این ترتیب شاهد شکل‌گیری گروه‌های توانمند جوان در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف بود که در آینده نیاز جامعه را رفع کنند.

وی همچنین با اشاره به برخی درخواست‌های سازمان‌های مردم نهاد در خصوص ارائه اعتبارات دولتی برای برگزاری برنامه‌ها گفت: سازمان‌های مردم نهاد همان‌طور که از نام این نهادها مشخص است باید به دنبال منابع مالی مردمی باشند تا به این ترتیب برنامه‌های مردمی با حضور و فعالیت خود مردم انجام شود.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان اظهار داشت: پخش قبوض کمک به مراسمات و برنامه‌های مختلف و بهره‌گیری از توان مردمی در تهیه ملزومات و همچنین برگزاری مراسمات از جمله اقداماتی است که می‌تواند زمینه ورود مردم در برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد را فراهم سازد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول