اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیزدهمین مرحله مسابقات ملی مهارت

30 مهارت‌آموز نخبه کرمانی در 25 رشته حضور دارند

خبرگزاری فارس: استان کرمان 30 مهارت‌آموز نخبه را در 25 رشته به مرحله کشوری سیزدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی مسابقات جهانی مهارت 2013 آلمان اعزام کرده است.

30 مهارت‌آموز نخبه کرمانی در 25 رشته حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، فرج‌الله عارفی نماینده جیرفت و عنبرآباد و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همراه با سایر اعضای این کمیسیون از سایت‌های برگزاری مسابقات ملی مهارت، نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی و گذر مهارت که در جوار محل برگزاری این مسابقات با حضور فعال استان‌های مختلف کشور دایر شده بود، بازدید کرد.

استان کرمان نیز که سال گذشته رتبه ششم مسابقات را کسب کرد، 30 مهارت‌آموز نخبه را در 25 رشته به مرحله کشوری سیزدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی مسابقات جهانی مهارت 2013 آلمان اعزام کرده است.

این مسابقات، در 28 حرفه آموزشی در سه حوزه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از 16 تا 18 مهر ماه برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات 670 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان پس از شرکت در اردوی آمادگی به همراه برگزیدگان نهایی دوازدهمین مسابقات ملی مهارت برای شرکت در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت- آلمان 2013 انتخاب می‌شوند.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) سالانه مسابقات ملی مهارت را برگزار و برگزیدگان اردوهای آماده‌سازی را برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یک‌بار در یکی از کشورهای عضو سازمان جهانی مهارت برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول