اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مهارت‌آموزان اصفهانی صورت گرفت

کسب 3 مدال طلا در مسابقات ملی مهارت برای اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان گفت: مهارت‌آموزان استان اصفهان در مرحله کشوری سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت سه مدال طلا برای استان کسب کرده‌اند.

کسب 3 مدال طلا در مسابقات ملی مهارت برای اصفهان

مریم قربان اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رقابت 29 نفر از مهارت‌آموزان استان اصفهان در مرحله کشوری سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: در این دوره از مسابقات مهارت‌آموزان اصفهانی در 24 حرفه آموزشی به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان پرداخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزان استان برای نخستین بار در رشته آشپزی در مسابقات ملی مهارت به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان پرداخته‌اند، اضافه کرد: همچنین نیلوفر خوشابی 19 ساله از اصفهان در این دوره از مسابقات در رشته آشپزی مدال طلا را کسب کرده است.

مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان تصریح کرد: مهارت‌آموزان استان اصفهان در مرحله کشوری سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته‌های لوله‌کشی گرمایشی، تراش CNC و آشپزی سه مدال طلا کسب کردند.

وی با بیان اینکه همچنین مهارت‌آموزان استان اصفهان در این دوره از مسابقات سه مدال نقره در رشته‌های فناوری اتومبیل و مکاترونیک تیمی دو نفره به دست آورده‌اند، افزود: همچنین اصفهان در این دوره از مسابقات یک مدال برنز در رشته طراحی مهندسی مکانیک کسب کرده است.

قربان اسماعیلی تاکید کرد: کسب 17 دیپلم افتخار در رشته‌های تأسیسات الکتریکی، آجر‌چینی، کاشی‌کاری، طراحی گرافیک، کابینت سازی چوبی، طراحی صفحات وب، روباتیک تیمی دو‌نفره، صافکاری خودرو و دیگر رشته‌های مهارتی از موفقیت‌های مهارت‌آموزان استان در این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور خانم 18 ساله از اصفهان در رشته کاشی‌کاری کف و دیوار و کسب دیپلم افتخار از شاخصه‌های این دوره از مسابقات ملی مهارت محسوب می‌شود، ادامه داد: حضور مهارت‌آموزان استان اصفهان در سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت نسبت به دوره‌های گذشته رشد 100 درصدی داشته است.

مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان به ارتقای سطح این دوره از مسابقات و استفاده از داوران آلمانی و سوئیسی برای داوری سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح داوری این دوره از مسابقات از مهم‌ترین اهداف استفاده از داوران آلمانی و سوئیسی به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: مدال‌آوران و برگزیدگان دوازدهمین و سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردو‌های آماده‌سازی به مسابقات جهانی آلمان 2013 اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول