اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

کسب مدال طلا توسط مهارت آموختگان سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان از کسب مدال طلا توسط مهارت آموختگان سیستان‌وبلوچستان در سیزدهمین دوره رقابت‌های ملی مهارت خبر داد.

کسب مدال طلا توسط مهارت آموختگان سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان، محمد جهانتیغی ضمن تبریک به مناسبت افتخارات کسب شده در سیزدهمین دوره رقابت‌های ملی مهارت اظهار داشت: مهارت آموختگان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان در سیزدهمین رقابت‌های ملی مهارت که در استان‌های تهران و البرز برگزار شد با کسب مدال طلا در میان استان‌های کشور در این دوره از رقابت‌ها، طلایی شدند.

وی افزود: حاصل تلاش و پشتکار جوانان استان در این دوره از رقابت‌ها، کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره و دو دیپلم افتخار بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌‌وبلوچستان با بیان اینکه تیم سیستان‌وبلوچستان با 17 مهارت‌آموز و در قالب 13 رشته در مسابقات ملی مهارت کشوری حضور داشته است، بیان داشت: «فاطمه خانی حسامیه» در رشته فناوری مد (خیاطی) از میان 28 استان به مدال طلا و «علی خانی» در رشته نقاشی خودرو در بین 15 استان شرکت کننده از سراسر کشور موفق به کسب مدال نقره برای استان شدند.

جهانتیغی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها همچنین حسینعلی جلالی‌نژاد و مهدی گرامی‌نیا، توانستند در رقابت‌های رشته طراحی فضای سبز از میان 42 نفر شرکت کننده در قالب 21 تیم استانی دیپلم‌های افتخار در این رشته را به سیستان‌وبلوچستان اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه افتخارآفرینان استان به مسابقات ملی مهارت جهانی 2013 در کشور آلمان اعزام خواهند شد، گفت: برگزیدگان کشوری مسابقات ملی مهارت علاوه بر دریافت جایزه، مدال و لوح یادبود و همچنین شرکت در مسابقات جهانی، با عضویت در بنیاد نخبگان کشور از امتیازات خاص نخبگان نیز برخوردار می‌شوند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌‌وبلوچستان هدف از برگزاری رقابت‌های ملی مهارت توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را ایجاد بستر مناسب در راستای اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه، ایجاد فرصت و تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای، ایجاد بستر شکوفایی و کشف استعدادهای حرفه‌ای و آشنایی حرفه آموختگان با تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته روز دنیا ذکر کرد.

جهانتیغی تصریح کرد: کسب مدال افتخار توسط جوانان استان خود گواه این ادعاست که سیستان‌وبلوچستان از استعدادهای پنهان و ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است و باید توجه و برنامه‌ریزی ویژه‌ای در راستای اعتلای ارزش‌های کارآفرینی و همچنین کشف و پرروش استعدادها انجام شود.

 وی خاطرنشان کرد: مسابقات ملی و جهانی مهارت از سابقه‌ای 50 ساله در کشور ایران برخوردار است و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور ارتقای آموزش‌های مهارتی در سطح کشور و ایجاد فضای رقابتی میان جوانان نسبت به برگزاری همه ساله این رقابت‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول