اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای فهرج:

دارندگان گواهینامه مهارت در فهرج تسهیلات می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج گفت: به دارندگان گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در فهرج تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

دارندگان گواهینامه مهارت در فهرج تسهیلات می‌گیرند

عظیم فهرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج از استقبال خوب و چشمگیر جوانان فهرجی از کلاس‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از تعداد 860 نفر متقاضی آموزش در رشته‌های مختلف در سال جاری تنها 111نفر پذیرفته شده‌اند.

وی از آموزش 270 نفر کارآموز در رشته‌های مختلف خبر داد و افزود: با راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در فهرج از سال گذشته تاکنون 100 نفر جذب بازار کار شده‌اند.

فهرجی از راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در بخش نگین کویر شهرستان فهرج خبر داد و گفت: در بخش نگین کویر کلاس‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای قالیبافی، برق، جوشکاری و کامپیوتر به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی هدف از آموزش‌های مهارت‌آموزی را ایجاد اشتغال پایدار، از بین بردن شغل‌های کاذب و بالا بردن اقتصاد خانواده‌ها بیان کرد و از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان برای پیگیری در راه‌اندازی و تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای فهرج و نمایندگی مرکز بخش محروم و کمتر توسعه بخش نگین کویر قدردانی کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، رفع مشکلات جوانان و آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای از دغدغه‌های اصلی آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول