اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان

سالن زورخانه زرندیه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته ورزش و جوانان و در مراسمی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان سالن زورخانه شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

سالن زورخانه زرندیه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز و در مراسمی با حضور سید احمد رسولی‌نژاد معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان سالن زورخانه شهرستان زرندیه در زمینی به مساحت 400 متر مربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این پروژه گفت: ساخت سالن‌های ورزشی متعدد به دلیل جمعیت بالای این شهرستان یکی از ضروریات است که می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط با تخصیص اعتبارات مناسب زمینه بهره‌برداری جوانان این شهر از فضاها و اماکن ورزشی را فراهم کنند.

شهلا میرگلو بیات اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در جنگ نرم به دنبال گرفتار کردن جوانان در دام اعتیاد هستند، پرداختن جوانان به ورزش می‌تواند آن‌ها را در برابر دام اعتیاد بیمه کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی تصریح کرد: جوانان زرندیه از استعداد و توانمندی خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردارند که تامین زیرساخت‌های مناسب می‌‌تواند زمینه پرورش این استعداد‌ها را فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: عملیات ساخت این سالن از سال 86 با تخصیص اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آغاز شد.

سعید ملکی افزود: با توجه به فضای نسبتا خوب این سالن امکان برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی در مجموعه وجود دارد.

وی بیان کرد: به دلیل نزدیکی زرندیه به استان‌های قم، قزوین، تهران و همدان این سالن آماده خدمات‌رسانی به این شهرهاست و چنانچه مسئولان ورزش این استان‌ها نیاز داشته باشند می‌توانند از این سالن برای برگزاری مسابقات مختلف استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی سالن باستانی شهرستان زرندیه را یکی از چهار سالن بزرگ باستانی کشور دانست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول