اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

سالن دو و میدانی تارتار در بروجن بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه ‌فجر سالن دو و میدانی تارتار در بروجن بهره‌برداری می‎شود.

سالن دو و میدانی تارتار در بروجن بهره‌برداری می‎شود

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در نخستین روز از آغاز هفته ورزش و جوانان، مدیران استانی با تجمع صبحگاهی در پارک ملت با انجام حرکات ورزشی و نرمش صبحگاهی آغاز این هفته را گرامی داشتند.

وی از افتتاح غرفه استانی در نمایشگاه تجهیزات و لوزام ورزشی در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بخشی از عملکرد دولت نهم و دهم در سازمان ملی جوانان نیز به نمایش گذاشته شده است.

شمسی‌پور با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته تربیت بدنی، خاطرنشان کرد: در این هفته در تمام شهرستان‌ها مسابقات پیاده‌روی، فوتبال، فوتسال برگزار و در برخی شهرستان‌ها از جمله بروجن، فارسان و کوهرنگ نیز در روز جمعه پیاده‌روی خانوادگی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به 27 پروژه ورزشی ناتمام در این استان، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اکثر مصوبات هیئت دولت در بخش ورزشی این استان حدود 90 درصد اجرایی و یا به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی سالن دو و میدانی تارتار در بروجن، افزود: این پروژه جزو اولویت‌های این سازمان است که در نظر دارد هرچه سریع‌تر به پایان برسد، چراکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهر ماندگار بوده که مقرر شد همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

شمسی‌پور با بیان اینکه تمام بودجه پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین شده است، گفت: استان چهارمحال و بختیاری جزو معدود استان‌هایی است که تمام هیئت‌های ورزشی در آن فعال است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر افزون بر 48 هیئت ورزشی در این استان فعال است و از سویی دیگر ورزشکاران این استان در اکثر رشته‌های ورزشی صاحب مقام هستند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول