اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات شوش خبر داد

توسعه شبکه تلفن همراه در 7 شهر شهرستان شوش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شوش از توسعه شبکه تلفن همراه در هفت شهر شهرستان شوش خبر داد و گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه در شوشتر بسیار بهتر از گذشته شده است.

توسعه شبکه تلفن همراه در 7 شهر شهرستان شوش

عبدالنبی عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: راه‌اندازی سایت BTS900 و یک هزار و 800 باند در شهرستان شوش انجام شده است و این امر باعث بهبود وضعیت شبکه تلفن همراه در شهرهای شهرستان شوش شده است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه تلفن همراه هفت شهر از شهرستان‌ شوش از جمله شهر حر، الوان، فتح المبین، شاوور راه آهن هفت تپه، شهر هفت تپه و مسلم ابن‌عقیل انجام شده و وضعیت آنتن‌دهی در این شهرها نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته است.

این مسئول افزود: در راستای خدمات‌رسانی و ایجاد رضایت‌مندی عمومی شرکت مخابرات شوش اقدام به راه‌اندازی سایتBTS 900 و یک‌هزار و800 باند در این شهرها کرده و این امر زیربنای مناسبی برای شبکه تلفن همراه شهرستان شوش فراهم کرده است.

عقیلی در ادامه گفت: با وجود کمبودهای گذشته در این زمینه مردم در حال حاضر در چهار شهر شهرستان شوش از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و شرایط برای استفاده مردم فراهم شده است.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی شهرهای حر، فتح‌المبین، شاوور، شهرک بهرام، روستا جریه و سید راضی به اینترنت پرسرعت ADSL وصل شدند و آماده خدماتی دهی به مشترکین در این مناطق هستیم.

رئیس اداره مخابرات شوش در ادامه گفت: با راه‌اندازی سه مرکز در سطح شهر شوش از جمله آپادانا، دانیال و دانش توانستیم مشترکین این قسمت از شهر را به اینترنت پرسرعت وصل کنیم.

این مسئول از راه اندازی اینترنت پرسرعت در چند شهر و روستای دیگر خبر داد و تأکید کرد: اقدامات مقدماتی در این زمینه در حال پیگیری است و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی خطوط پرسرعت ADSL در دیگر بخش‌های شهرستان شوش خواهیم بود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول