اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول دولت‎های نهم و دهم صورت گرفت

واگذاری یک میلیون شماره تلفن همراه در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: در طول دولت‎های نهم و دهم یک میلیون شماره تلفن همراه در استان زنجان واگذار شده است.

واگذاری یک میلیون شماره تلفن همراه در استان زنجان

نیکنام جدیدی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در آغاز دولت نهم فقط 10 هزار شماره تلفن همراه در استان زنجان واگذار شده بود.

وی با اشاره به اینکه قبل از دولت‎های نهم و دهم 58 هزار شماره تلفن ثابت به متقاضیان در استان زنجان واگذار شده بود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 645 هزار شماره به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان یادآور شد: ضریب نفوذ استان زنجان در زمینه تلفن 64.5 است.

وی با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن دولت نهم همراه اول هیچ پوششی در روستاهای استان زنجان نداشته است، تصریح کرد: در حال حاضر خدمات همراه اول بیش از 610 روستای استان را پوشش می‎دهد.

جدیدی اضافه کرد: در حال حاضر همه جاده‏‌های اصلی استان زنجان، مسیرهای بین فرمانداری‎ها و جاده‎های بین دو استان از پوشش 100 درصدی همراه اول برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه قبل از آغاز کار دولت نهم دیتا به متقاضیان استان زنجان واگذار نشده بود، ادامه داد: در طول دولت‎های نهم و دهم حدود 15 هزار پورت اینترنت و اینترانت در استان واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه منصوبه استان زنجان در حوزه تلفن خانگی قبل از دولت‎های نهم و دهم 300 هزار شماره بود، تصریح کرد: در طول خدمت دولت‎های نهم و دهم این میزان شماره به 400 هزار شماره افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از آغاز کار دولت نهم در استان زنجان 227 هزار شماره مشغول به کار وجود داشت، اضافه کرد: در طول دولت‎های نهم و دهم این تعداد به 330 هزار شماره افزایش پیدا کرده است.

جدیدی افزود: در زمینه شماره‎های مشغول به کار استان زنجان در طول دولت‎های نهم و دهم با رشد 4206 درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در همه روستاهایی که جمعیت قابل توجهی دارند تلفن خانگی به صورت کاملا به‎روز توسط شرکت مخابرات استان زنجان واگذار می‎شود، ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن خانگی استان در طول دولت‎های نهم و دهم از 22 به 32.5 درصد رسیده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با تاکید بر اینکه قبل از روی کار آمدن دولت‎های نهم و دهم تعداد روستاهایی که تلفن خانگی داشتند 177 روستا بود، خاطر نشان کرد: در طول دولت‎های نهم و دهم 796 روستا از نعمت تلفن خانگی بهره‎مند شده‎اند.

وی با بیان اینکه واگذاری تلفن خانگی در روستاهای استان زنجان در دولت‎های نهم و دهم نسبت به دولت‎های قبل 149 درصد رشد داشته است، اضافه کرد: این امر نشان دهنده توجه دولت مهر به مناطق محروم و روستاها است.

جدیدی در زمینه اجرای فیبر نوری در استان زنجان با تاکید بر اینکه فیبر نوری زنجان در دست اجرا است، تصریح کرد: این پروژه در دو ماه آینده به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با بیان اینکه اجرای فیبر نوری ماهنشان در حال حاضر به پایان رسیده است، اضافه کرد: در این طرح فیبر نوری از زنجان به ماهنشان و از ماهنشان به دندی اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان اظهار داشت: در حوزه فیبر نوری توسعه عمومی همه مراکز دانشگاهی و دستگاه‎‏های اجرایی استان زنجان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول