اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد

ارتقاء شماره‌های تلفن همراه در نسل جدید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: شماره تلفن‌های همراه استان قم در نسل جدید تا یک میلیون و 200 هزار شماره افزایش پیدا می‌کند.

ارتقاء شماره‌های تلفن همراه در نسل جدید

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از ظرفیت 950 هزار مشترک تلفن همراه در قم خبر داد و بیان کرد: سوئیچ قدیمی تلفن همراه در قم جای خود را به نسل جدید داده است.

وی افزود: نسل جدید این سوئیچ‌ها قابلیت ارائه سرویس‌های نوینی را بر روی تلفن همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: نسل جدید سوئیچ‌های تلفن همراه قابلیت ارتقاء تا یک میلیون و 200 هزار شماره را دارد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم به 78.49 درصد رسیده است تصریح کرد: هم‌اکنون 920 هزار شماره تلفن همراه مربوط به شرکت ارتباطات سیار در استان قم فعال است.

زهره‌وند با تاکید بر اینکه با تعویض سوئیچ‌های قدیمی تلفن همراه به نسل جدید بیش از 99 درصد اختلالات تلفن همراه اول رفع شده است گفت: آن دسته از مشترکانی که اختلالاتی را در تلفن همراه خود دارند با شماره 135 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در واگذاری تلفن همراه محدویتی وجود ندارد ابراز داشت: در تابستان امسال 30 هزار سیم کارت تلفن همراه به دانش‌آموزان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به افزایش کیفیت تلفن‌های همراه در استان قم خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 338 سایت BTS منصوبه تلفن همراه در استان قم نصب و مشغول به کار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هم‌اکنون در استان قم 430 هزار شماره تلفن ثابت فعال و حدود 100 هزار شماره تلفن همراه آماده واگذاری است.

زهره‌وند افزود: بیش از 50 میلیون تلفن همراه دائمی و اعتباری شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) در کشور فعال هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 77 درصد کل مشترکان تلفن همراه را در کشور مشترکان همراه اول به خود اختصاص داده‌اند خاطر نشان کرد: این مسئله، ضریب نفوذ کشور را به رقم 06/66 درصد رسانده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول