اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

توجه به مسائل اعتقادی مهم‌ترین بعد بهداشت روانی دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توجه به مبانی دینی و مسائل اعتقادی بهترین راه برای تقویت روحیه دانش‌آموزان است.

توجه به مسائل اعتقادی مهم‌ترین بعد بهداشت روانی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد خلیل رضایی در آیین گرامیداشت هفته بهداشت روان در سعدآباد اظهار داشت: اجرای طرح تحول بنیادین از موفقیت‌های ارزشمند آموزش و پرورش است که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی ضمن گرامیداشت هفته بهداشت روانی به لزوم توجه به جنبه روانی دانش‌آموزان و تلاش در رفع مشکلات روحی و روانی دانش‌آموزان برای جلوگیری از ایجاد افسردگی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: بهترین راه برای تقویت روحیه دانش‌آموزان توجه به مسائل اعتقادی و دینی است و خدامحوری را باید در وجود دانش‌آموزان نهادینه کرد.

رضایی تصریح کرد: پیشرفت در هر علم و فنی بدون اعتقاد به خدا پوچ و بیهوده و شکست را به‌دنبال دارد و همکاران و مربیان باید از حداقل امکانات در راستای تقویت روحیه دینی و سالم‌سازی روحی و روانی در دانش‌آموزان حداکثر استفاده را ببرند.

وی یادآور شد: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش استان است و در تمام شهرستان‌ها شاهد بهبود وضعیت تعلیم و تربیت هستیم.

امام جمعه سعدآباد نیز اظهار داشت: توجه به بعد روحی و روانی دانش‌آموزان یک امر ضروری است و برای رشد و پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش‌آموزان باید شرایط روحی و روانی دانش‌آموزان تقویت شود.

حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی توجه به تغذیه و ورزش و همچنین اجرای برنامه‌های معنوی همچون نماز در مدارس را در سالم‌سازی روان دانش‌آموزان مؤثر دانست.

وی تصریح کرد: باید نسبت به تقویت معنویت و اخلاق صحیح اسلامی در بین دانش‌آموزان تلاش کنیم و هیچ فرصتی را نباید در این مسیر هدر دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول