اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید سعید غدیر

اجتماع بزرگ سادات در طرقبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی هنری طلائیه طرقبه گفت: همزمان با عید سعید غدیر اجتماع بزرگ سادات بخش طرقبه در این شهر برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ سادات در طرقبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، سید احمد پورموسوی صبح امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت ستاد غدیر بخش طرقبه اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته امسال نیز برنامه اجتماع سادات بخش طرقبه با حضور مسئولان کشوری و شهرستان در صبح روز عید سعید غدیر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) طرقبه برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلائیه با اشاره به برگزاری این همایش در چند سال گذشته، گفت: افتخار بزرگ ما این است که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران با قدرت در حال اشاعه فرهنگ اسلامی است و ما وظیفه داریم که در این راه تمام توان خود را انجام دهیم.

پورموسوی تأکید کرد: باید با انجام برنامه‌های جدید و متفاوت از سال‌های گذشته، اجتماع امسال را باشکوه برگزار و با جلب مشارکت مردم؛ برنامه‌هایی در خور شأن مولای متقیان حضرت امام علی(ع) انجام دهیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلائیه طرقبه در ادامه اظهار داشت: با همکاری هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) طرقبه ساختمان جدید این کانون در روز عید سعید غدیر و با حضور مسئولان شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح بخش خواهران کانون مسجد در ماه مبارک رمضان افزود: با راه‌اندازی واحد خواهران کانون فرهنگی هنری طلائیه حرکات بسیار خوبی در این مسجد صورت گرفت که این موضوع نیازمند حمایت مسئولان برای برگزاری بهتر مراسمها است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول