اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

مباحث محتوایی غدیر برای همگان تبیین شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: با توجه به اینکه مسئله غدیر موضوع اسلامی است تلاش شود تا مباحث محتوایی غدیر برای همگان تبیین شود.

مباحث محتوایی غدیر برای همگان تبیین شود

حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و امامت اظهار داشت: با توجه به آزرده شدن قلب مسلمانان جهان نسبت به اهانت به ساحت قدسی پیامبر رحمت و مهربانی، از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی، ضمن محکوم کردن این عمل ننگین، رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی باید محور جوشش احساسات مردمی در دفاع از رسول گرامی اسلام باشند و اجازه ندهند حرارت مقابله با دشمن در این جنگ نرم به کندی گراید.

وی افزود: ضروری است تا در این شرایط حساس، مراکز دینی و تشکل‌های مردمی و قرآنی در دفاع از پیامبر مکرم اسلام بپردازند زیرا اگر امروز در دفاع از پیامبر اکرم (ص) دیر اقدام شود فردا در پیشگاه رسول گرامی عذری نخواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان با تأکید بر اجرای هرچه بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌های دهه امامت و ولایت ادامه داد: امسال فعالیت‌های غدیری باید بدون ایجاد تنش و بر اساس وحدت اسلامی اجرا شود.

قربانپور تصریح کرد: ضروری است تا در اولین فرصت در همه شهرستان‌های استان، ستاد غدیر تشکیل شود و چون مسئله غدیر موضوع اسلامی است تلاش شود تا مباحث محتوایی غدیر برای همگان تبیین شود.

وی بیان کرد: همچنین ضروری است تا خطبه‌خوانی غدیر خم به صورت گسترده اجرایی شود و فرهنگ خطبه‌خوانی غدیر خم به یک فرهنگ ملی و دینی تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خواست تا در زمینه مباحث فعالیت فرهنگی و تبلیغی و قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نظارت کافی داشته باشند و حداکثر توان خود را در برون سپاری فعالیت‌ها و صرفه‌جویی اعتباری به کار گیرند.

قربانپور یادآور شد: در سال‌جاری اداره کل تبلیغات اسلامی شاخص فعالیت مصوب دارد که با دو نوع اعتبار جاری حمایتی از مرکز و اعتبارات جاری استانی اجرا خواهد شد و در سال‌جاری به طور خاص بعضی از فعالیت‌ها برای اجرا به شهرستان‌های استان واگذار نشده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول