اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح و برنامه حوزه هنری کشور:

هدف اصلی حوزه‌های هنری تاثیرگذاری است

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و برنامه حوزه هنری گفت: هدف نهایی در حوزه هنری تاثیرگذاری است و صرفاً خلق اثر و تربیت هنرمند مورد نظر نیست.

هدف اصلی حوزه‌های هنری تاثیرگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی کاشفی‏پور ظهر امروز در نشست مدیران تولید و طرح و برنامه حوزه هنری کشور با مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان که در سالن جلسات حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: حضور در مراکز استانی حوزه هنری برای ما امیدبخش است.

کاشفی‏پور افزود: حوزه هنری اهداف مشخص و تبیین شده‏ای دارد که همواره به آن می‏پردازد.

وی تصریح کرد: در فعالیت‏ها باید به مأموریت‏های حوزه هنری از جمله شناسایی و تربیت هنرمندان جوان و متعهد و تولید آثار شاخص مطابق با ارزش‏های انقلاب اسلامی دقت شود.

مدیر طرح و برنامه حوزه هنری اظهار کرد: هدف نهایی در حوزه هنری تاثیرگذاری است و صرفاً خلق اثر و تربیت هنرمند مورد نظر نیست.

کاشفی‏پور گفت: ما با تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ و هنر که در راستای اهداف و ارزش‏های انقلاب اسلامی است، معرفی و ارزیابی می‏شویم.

وی با اشاره به اینکه در پی رفع مشکلات و موانع در مراکز استان‏ها هستیم، گفت: شرایط بودجه حال حاضر باعث می‏شود که از برخی کارهای روتین دست برداشته و از این فرصت برای فعالیت‏های موثرتر بهره بگیریم.

در ادامه این نشست، مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان به طرح موانع و مشکلات و ارائه گزارش و توضیحات در خصوص برنامه‏ها و فعالیت‏های خود پرداختند.

در این نشست که حمیدرضا شاه‏آبادی مدیر تولید حوزه هنری کشور، علی کاشفی‏پور مدیر طرح و برنامه حوزه هنری، رئیس و مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‏ها و فعالیت‏های حوزه هنری استان سمنان پرداخته شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول