اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان سمنان خبر داد

تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان در 110 جلد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان سمنان از تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان در 110 جلد خبر داد.

تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان در 110 جلد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز نشست مدیران تولید و طرح و برنامه حوزه هنری کشور با مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان در سالن جلسات حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

در این نشست که حمیدرضا شاه‏آبادی مدیر تولید حوزه هنری کشور، علی کاشفی‏پور مدیر طرح و برنامه حوزه هنری، رئیس و مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‏ها و فعالیت‏های حوزه هنری استان سمنان پرداخته شد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در ابتدای این جلسه به برنامه‏های حوزه هنری استان اشاره و ضمن تقدیر از زحمات همکاران، فعالیت‏های صورت گرفته را مطلوب ارزیابی کرد.

سیدعباس دانایی گفت: برگزاری جشنواره‏های مختلف از جمله عکس «آن»، شاهوار، تئاتر ماه، درخشش آثار و تولیدات حوزه هنری استان سمنان در سومین جشنواره تولیدات حوزه هنری استان‏ها و تهیه و تولید فیلم‏های شاخص کیفی در بخش‏های مستند، داستانی، انیمیشن و تله فیلم از مهم‏ترین فعالیت‏های حوزه هنری این استان بوده است.

وی تصریح کرد: انتشار کتب مختلف ادبی و هنری و ... نشان‏دهنده پویایی این مجموعه است که امیدواریم این فعالیت‏ها و پیشرفت‏ها همچنان با همکاری هنرمندان توانمند هم‏استانی ادامه‏دار باشد.

دانایی همچنین از آماده شدن کار تدوین 15 جلد اول دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان که در 110 جلد منتشر خواهد شد، خبر داد و آن را از فعالیت‏های مهم حوزه هنری استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول