اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص)

بانگ لبیک یا رسول‌الله در مساجد اصفهان طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان گفت: در راستای محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، مردم اصفهان شامگاه پنج‌شنبه بانگ لبیک یا رسول الله را سر می‌دهند.

بانگ لبیک یا رسول‌الله در مساجد اصفهان طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان، حجت الاسلام رمضان‌علی معتمدی اظهار داشت: اعضاء و ائمه جماعات مساجد، شامگاه پنج‌شنبه 27 مهر پس از اقامه نماز مغرب و عشا در 110 مسجد محوری استان، توهین به مقدسات اسلامی را محکوم می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور فرهیختگان و مسئولان اجرایی و فرهنگی برگزار می‌شود، روحانیان و وعاظ برجسته به ایراد سخنرانی پرداخته و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا رسول الله خشم و انزجار خود را از این اقدام موهن اعلام می‌کنند.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان همچنین از اجرای طرح تلاوت نور در 2 هزار و 700 مسجد استان و اهدای ثواب آن به روح پیامبر اعظم(ص) خبر داد و افزود: مسابقات فرهنگی نیز با موضوعات سیره و روش پیامبر(ص) نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: اهانتی که به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) صورت گرفته، قلب تمام مسلمانان جهان را داغدار و جریحه‌دار کرده و خشم و عصبانیت امت اسلام را برانگیخته است.

معتمدی مساجد را مهم‌ترین پایگاه شعائر دینی و مهم‌ترین سنگر در تداوم و احیای ارزش‌های اسلامی در جامعه دانست.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول