اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان سینمایی:

کرمان میزبان خوبی برای جشنواره‌های فرهنگی و هنری است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان سینمایی گفت: استان کرمان میزبان خوبی برای جشنواره‌های فرهنگی و هنری است و این امر باید حفظ شود.

کرمان میزبان خوبی برای جشنواره‌های فرهنگی و هنری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید علیرضا سجادپور پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در کرمان اظهار داشت: برگزاری خوب و با‌ کیفیت این دوره از جشنواره پاسخ خوبی به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بود.   

وی جشنواره کودک و نوجوان را از مهم‌ترین جشنواره‌های موضوعی کشور برشمرد و ابراز داشت: استقبال گروه‌های هنری و داوران از این دوره جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در اصفهان عالی بوده است.

سجادپور عنوان کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با شور، نشاط و شادابی منحصر به فرد در شرایطی که دشمنان با اعمال تحریم‌ها، تهدیدها و حتی تهدید نظامی سعی در سوق دادن فضا به سوی بحران را دارند، پاسخ محکمی است تا بدانند که ملت ایران حتی ذره‌ای برای آنها ارزش قائل نیست.  

وی با بیان اینکه استان کرمان میزبان خوبی برای جشنواره‌های فرهنگی و هنری است و این امر باید حفظ شود، تصریح کرد: این استان با برگزاری موفق جشنواره مقاومت و سایر جشنواره‌ها، شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشته است.   

سجادپور توسعه سخت‌افزاری را یکی از برنامه‌های مورد توجه در سازمان سینمایی در استان کرمان دانست و افزود: ژانر کودک بسیار مهم و در کشور ما برخی از سینمای کودک مربوط به آثاری است که درباره کودکان است و این آثار باید در بخش اجتماعی مورد توجه باشد و آثار بخش کودک تنها به ساخته‌های مربوط به کودکان اختصاص یابد.   

وی افزود: زبان کودک بسیار دشوار است، طی سه سال گذشته 50 فیلم در حوزه کودک ساخته شده و تلاش داریم تا در فصل‌های اکران سینمایی کشور یک یا دو فیلم کودک را داشته باشیم.

سجادپور ابراز داشت: هماهنگی‌های خوبی با آموزش و پرورش انجام شده تا دانش‌آموزان بتوانند تولیدات حوزه کودک و نوجوان را ببینند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول