اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 85 درصدی پروژه سیمان خمسه زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: پروژه سیمان خمسه در استان زنجان از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 85 درصدی پروژه سیمان خمسه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در شهرستان ایجرود اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی در شهرستان ایجرود در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه سیمان خمسه جزو پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه فاز نخست پروژه سیمان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: در مجموع این پروژه تا پایان کار دولت دهم و در خرداد ماه سال آینده به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سرعت فعالیت در پروژه سیمان خمسه بسیار خوب است، ادامه داد: این پروژه با مشکلات مالی مواجه شده بود که در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.

رئوفی‌نژاد در زمینه پروژه پتروشیمی زنجان در شهرستان ایجرود نیز با بیان اینکه این پروژه با مشکلات مدیریتی، ارزی و مالی روبه‌رو شده است، تصریح کرد: مشکلات این پروژه بررسی و برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت پروژه پتروشیمی شهرستان ایجرود در 10 ماه گذشته به اندازه پروژه‌های مشابه در دو سال گذشته در سطح کشور بوده است، یادآور شد: این پروژه در زمان‌‌بندی مورد نظر به پایان می‌رسد.

استاندار زنجان در زمینه بیمارستان زرین‌آباد با بیان اینکه این بیمارستان تکمیل و آماده شده است، اظهار داشت: از 15 آذر ماه سال جاری پذیرش بیماران در این بیمارستان آغاز می‌شود.

وی همچنین به شهرک صنعتی شهرستان ایجرود نیز اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی ظرفیت بسیار خوبی برای این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول