اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت خیرین

17 واحد مسکونی برای مددجویان لردگان احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان لردگان گفت: با مشارکت خیرین و کمیته امداد 17 واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان در دست احداث است.

17 واحد مسکونی برای مددجویان لردگان احداث می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین ذیلابی ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در روستاهای پیران، حسن هندو، برجویی و ریگ ساخته می‌شود.

وی با اشاره به تحویل چهار واحد مسکونی به مددجویان این شهرستان، گفت: برای احداث این چهار واحد 600 میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین و کمیته امداد هزینه شده است.

ذیلابی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در بخش مسکن در کمیته امداد صورت گرفته است، گفت: خیران، بازاریان و اصناف مختلف هم می‌توانند ما را در این امر یاری دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان افزود: تامین مسکن یکی از اهداف مهم و اساسی افراد جامعه به شمار می‌رود و این نهاد نیز در این راستا خدماتی از قبیل ساخت و تامین ودیعه مسکن، بازسازی و تعمیرات به مددجویان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اهداف و وظایف کمیته امداد امام خمینی، گفت: این کمیته با هدف یاری کردن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب‌دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل یافته است.    

ذیلابی بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های محرومان را از وظایف کمیته امداد امام برشمرد و گفت: بررسی و ارائه پیشنهاد خط مشی‌ها، سیاست‌های اجرائی، طرح‌ها، برنامه‌ها و روش‌های مناسب برای رفع محرومیت‌های نیازمندان در ابعاد مختلف به مراجع ذیربط و انجام اقدامات و پیگیری‌های لازم برای تحقق آنها از دیگر اهداف این نهاد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فراهم آوردن امکانات لازم به منظور خوداتکا کردن افراد و خانواده‌های مورد حمایت و سایر نیازمندان از طریق ایجاد اشتغال، اعطای وام، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه خدمات لازم در حد امکان، ایجاد تسهیلات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اقدام به بیمه‌های درمانی و اجتماعی اقشار آسیب‌پذیر در حد امکانات و چارچوب قوانین و مقررات مربوطه از دیگر این اهداف محسوب می‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول