اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

آمایش سرزمین در بستر کار شبانه‌روزی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: برای تحقق آمایش سرزمین نیازمند کار با وفاق و همدلی در ابعاد مختلف هستیم تا بتوانیم به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

آمایش سرزمین در بستر کار شبانه‌روزی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی در نشست مشترک ائمه جمعه استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد اظهار کرد: در همه‌ جای کشور مرسوم است که این جلسات برگزار شود تا مسئولان برای برنامه‌ریزی بهتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت استان، ‌از عنایات ائمه جمعه کمک بگیرند و ائمه جمعه نیز نشان داده‌اند، با توجه به اینکه مورد اعتماد و محل رجوع مردم هستند، می‌توانند کمک‌های مهم و شایانی را در راستای رفع مشکلات و نیازهای استان به مسئولان ارائه دهند.

وی ادامه داد: آنها با مشکلات و معضلات مردم از نزدیک آشنا هستند و نظرات و رهنمودهایشان برای مسئولان اجرایی استان بسیار مهم و راه‌گشاست.

استاندار قم با تاکید بر اینکه بازدید و سرکشی از مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌های مهم استانداری قم است بیان داشت: تا مسئولان از نزدیک با مشکلات و معضلات مردم آشنا نشوند، نمی‌توانند برنامه‌ریزی صحیحی برای حل مشکلات و تخصیص امکانات داشته باشند.

پیریایی با اشاره به اینکه فرماندار قم در بدو کار از تمام بخش‌های استان بازدید کرده است، گفت: در این دیدار اولیه مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در دیدارهای بعدی با حضور استاندار و معاونین مسائل و مشکلات بیش از پیش بررسی شده و برای رفع آنها اقدام خواهد شد.

وی افزود: در داخل شهر قم نیز بازدیدها از مناطق هشت‌گانه شهرداری آغاز شده و قصد داریم از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شویم و با آگاهی کامل به برنامه‌ریزی بپردازیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برنامه استانداری قم برای رفع معضلات استان پرداخت و گفت: برنامه استانداری قم این است که علاوه بر پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و صنعتی که در دوره استاندار پیشین آغاز شده است، برنامه‌ریزی با عنوان آمایش سرزمین داشته باشیم که بر اساس آن ظرفیت‌های استان بررسی شده تا برخلاف ظرفیت و گنجایش مناطق مختلف طرح‌ها را اجرایی کنیم تا در آینده از کرده خود پشیمان نشویم.

وی با تاکید بر اینکه آمایش سرزمین در بستر کار شبانه‌روزی محقق می‌شود افزود: برای تحقق این بستر نیازمند کار با وفاق و همدلی در ابعاد مختلف هستیم تا بتوانیم به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

پیریایی با اشاره به اینکه دولت کمک‌های ویژه‌ای به استان قم ارائه می‌دهد ابراز داشت: جلسات متعددی با رئیس جمهور در خصوص مسائل و مسکلات شهر قم داشته‌ایم که ایشان نیز دستورات ویژه‌ای در خصوص طرح‌های قم از جمله کمبود اعتبار طرح انتقال آب به قم و فرودگاه قم صادر کرده‌ است.

وی در پایان با اظهار آمادگی استانداری قم در راستای تلاش برای حل مشکلات استان خاطر نشان کرد: معاونین استانداری آماده‌اند تا مسائل مختلف اقتصادی، ‌کشاورزی، صنعتی، تنگناها و مشکلات مناطق استان را شنیده و برای رفع آنها اقدام کنند که آثار این جلسات را در سرکشی‌ و بازدید از مناطق خواهید دید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول