اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

مجمع انتخابی هیئت بوکس آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: مجمع انتخاباتی اعضای هیئت بوکس آذربایجان غربی به زودی و با حضور مسئولان فدراسیون بوکس برگزار می‌شود.

مجمع انتخابی هیئت بوکس آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه برنامه‌های هیئت بوکس استان از تقویم ورزشی پیش افتاده است، اظهار داشت: برگزاری مسابقات شمال غرب کشور، برگزاری مسابقات سوپرکاپ آزاد، مسابقات دانشگاه‌های غیرانتفاعی و مسابقات نونهالان با وجودی که در تقویم ورزشی وجود نداشت اما در هیئت بوکس استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در چارت هیئت تغییرات اساسی ایجاد شده است، افزود: حضور افراد با تحصیلات عالیه و پیشکسوتان ورزش بوکس موجب ایجاد تغییرات اساسی و رو به رشد در برنامه‌های هیئت شده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه تعدادی از هیئت‌های بوکس در استان غیرفعال شده‌اند، تصریح کرد: شهرستان‌های محمدیار، اشنویه و تکاب غیرفعال شده و جداگانه فعالیت می‌کنند و برخی شهرستان‌ها مانند شاهین‌دژ نیمه‌فعال‌ هستند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس با حضور مسئولان فدراسیون بوکس کشور برگزار می‌شود و همچنین لیگ شمال غرب کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه به راه‌اندازی کمیته استعدادیابی در هیئت اشاره کرد و گفت: برای این منظور یکی از مربیان باسابقه و فعال تیم‌ ملی انتخاب شده و در هنگام برگزاری مسابقات و تمرینات افراد مستعد را برای حضور در مسابقات خارج از استان انتخاب می‌کند.

مهدی‌زاده برگزاری مسابقات لیگ برتر نوجوانان و نونهالان را یکی دیگر از روش‌های استعدادیابی در استان دانست و گفت: به دلیل پخش نشدن مسابقات از طریق صدا و سیما و عدم همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی همچنین استقبال پایین از این رشته در زمینه استعدادیابی با مشکل روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه مدال‌آوری در مسابقات بوکس مشکل است، گفت: هیئت بوکس استان در مدال‌آوری رتبه چهارم را دارد و همچنین از آنجایی که هیئت بوکس قادر به درآمدزایی است مشکلات خاصی در زمینه مالی نداریم.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته در سال 90، رتبه 11 را در جدول رده‌بندی کسب کردیم، ابراز داشت: در سال‌های گذشته هیئت بوکس جزء شش هیئت نخست در ارزیابی‌ها انتخاب می‌شد و در جابجایی رتبه هیئت باید دلایل را به دقت بررسی کرد.

مهدی‌زاده حمایت خانواده‌های ورزشکاران و خود بوکسورها از مسئولان هیئت را عامل پیشرفت هیئت و نیز انگیزه و پشتوانه لازم برای عملکردهای خوب این هیئت عنوان کرد و آن را از حمایت‌های مالی مهم‌تر دانست.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول