اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس مازندران خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی بوکس در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس مازندران از برپایی اردوی 10 روزه تیم ملی جوانان بوکس کشور در شهرستان نور خبر داد.

برگزاری اردوی تیم ملی بوکس در مازندران

حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: ملی‌پوشان در این اردو زیر نظر مربیان اکبر احدی و مجتبی فرجی در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس هیئت بوکس مازندران بیان داشت: در این اردو دو بوکسور مازندرانی به نام‌های هومن طوقانی در وزن 48 کیلوگرم و سالار طهماسبی در وزن 75 کیلوگرم حضور دارند.

وی با اشاره به حضور مجتبی فرجی یکی از مربیان مازندرانی تیم ملی بوکس جوانان ایران در این اردو در کنار ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: تیم ملی اواخر ماه جاری در یکی از کشورهای ارمنستان یا ترکیه اردوی پایانی خود را پیش از شرکت در مسابقات جهانی برپا خواهد کرد، اضافه کرد: در پایان اردوی مازندران و خارج از کشور سه نفر از جمع اردونشینان کنار گذاشته می‌شوند.

جعفری با اشاره به اینکه خانه بوکس مازندران در شهرستان بابلسر در حال ساخت است، تصریح کرد: در حال حاضر بوکس مازندران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با اعلام اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان در قزوین نزدیک است، گفت: برای اردوی آماده‌سازی در استان مشکل داریم.

این مسئول خواستار توجه ویژه فدراسیون در اختصاص بودجه و امکانات دیگر شد، خاطرنشان کرد: کل بودجه‌ای که اختصاص داده شده یک میلیون و پانصد هزار تومان بوده که خرج یک هیئت را نمی‌دهد.

رئیس هیئت بوکس مازندران از کمک 8 میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان استان به این هیئت خبر داد و گفت: با این اعتبار مشکلات بوکس حل نمی‌شود.

جعفری در بحث استعدادیابی نیز بیان داشت: در ورزشگاه شهید متقی شهرستان ساری با هزینه شخصی خانه بوکسی را راه‌اندازی شد که علاقمندان به رشته می‌توانند در این مکان تمرینات خود را انجام دهند.

وی از محمد کندوان به‌عنوان یک اسطوره بیاد ماندنی این رشته یاد کرد و از مسئولان خواست که یاد پیشکسوتان عرصه بوکس را گرامی بدارند.

جعفری ادامه داد: قرار است با کمک پیشکسوتان همین رشته اتاق فکری در هیئت بوکس تشکیل شود.

رئیس هیئت بوکس مازندران در پایان خواستار توجه مسئولان ورزش استان به این رشته شد و گفت: این حمایت‌‌ها سبب می‌شود تا سهم بزرگی در مسابقات جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول