اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بوکس خراسان‌رضوی:

مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بوکس خراسان‌رضوی گفت: مسابقات انتخابی به منظور تشکیل تیم بوکس بزرگسالان استان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در خوزستان، برگزار شد.

مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، غدیر توانا اظهار داشت: این مسابقات روزهای پنج تا هفت مهر ماه با حضور تیم‌های شهرستان‌های قوچان، مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور و چناران با انجام 52 مسابقه در 10 وزن در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، رحمان معظمی در وزن 49 کیلوگرم، جلال حسین‌زاده در وزن 52 کیلوگرم، خلیل مهری پناه در وزن 56 کیلوگرم و هادی جاودانی در وزن 60 کیلوگرم همگی از تیم شهرستان مشهد، مقام اول را به دست آوردند.

سرپرست هیئت بوکس خراسان رضوی‌ادامه داد: عنایت‌الله رحیمی‌پور نیز در وزن 64 کیلوگرم از شهرستان قوچان مقام اول را کسب کرد.

وی ادامه داد: حسین نگهبان در وزن 69 کیلوگرم، ابراهیم ساربان در وزن 75 کیلوگرم، مصطفی عسگری در وزن 81 کیلوگرم و سیدحسن مرجانی در وزن 91 کیلوگرم، همگی از تیم شهرستان مشهد به مقام اول رسیدند.

توانا بیان کرد: نفرات اول این مسابقات به همراه هشت نفر دیگر از شرکت‌کنندگان که از سوی هیئت داوری این رقابت‌ها انتخاب شدند به اردوی آمادگی تیم بوکس خراسان‌رضوی دعوت شدند.

وی در پایان گفت: نفرات برتر اردوی آمادگی تیم بوکس استان به مسابقات قهرمانی کشور که 20 مهر ماه در شهرستان اهواز برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول