اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 4 رده سنی

کیک‌بوکسینگ‌کاران قم نایب قهرمان کشور شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت کیک‌بوکسینگ‌کاران قمی در کسب عنوان نایب قهرمانی کشور خبر داد.

کیک‌بوکسینگ‌کاران قم نایب قهرمان کشور شدند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه سال موفقی را پشت سر می‌گذاریم، زیرا ورزشکاران رزمی‌کار قمی در سال جاری در جریان پیکارهای مختلف داخلی و برون مرزی افتخار آفریده‌اند و در جریان پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی کشور نیز بار دیگر موفقیت‌های ارزنده‌ای برای نمایندگان قم رقم خورد.

وی ادامه داد: پیکارهای کیک‌بوکسینگ کشور که حکم انتخابی تیم ملی کشورمان برای اعزام به پیکارهای برون مرزی را نیز داشت، به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف پایان یافت.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان داشت: در این مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ کشور از استان‌های مختلف حضور داشتند و از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز 10 کیک بوکسینگ‌کار در اوزان مختلف با حریفان پیکار کردند.

وی اضافه کرد: تیم کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با هدایت مربیان زبده و کاردان رزمی قم در این دوره از مسابقات شرکت کرد و با کسب مدال‌های خوش‌رنگ هم عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کرد و هم اینکه چندین سهمیه تیم ملی را به خود اختصاص داد.

رشیدی یادآور شد: تیم اعزامی کیک بوکسینگ هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در این پیکارهای در اوزان مختلف توسط رزمی‌کاران مستعد و توانمند خود موفق به کسب مدال شد، ولی با بداقبالی نتوانست جام قهرمانی را در خانه نگه دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به رده بندی تیمی این مسابقات افزود: در پایان جدال مدعیان شرکت کننده از 23 استان کشور در قالب تیم‌هایی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه بود که موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی خاطر نشان کرد: سطح رقابت‌ها آنقدر بالا بود که تمام استان‌های شرکت‌کننده داعیه کسب مدال داشتند و سرانجام کیک‌بوکسینگ‌کاران قم با قرار گرفتن در جایگاه دوم و به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان دادند، ضمن اینکه تیم خوزستان موفق به کسب جایگاه سوم شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول