اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان

بوکسور قمی به اردوی آماده‌سازی اوکراین اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: بوکسور قمی در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی کشورمان را در اردوی آماده‌سازی اوکراین همراهی می‌کند.

بوکسور قمی به اردوی آماده‌سازی اوکراین اعزام می‌شود

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این بوکسور قمی جوان و با انگیزه است که با درخشش در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی بوکس کشورمان برای اعزام به مسابقات جهانی دعوت شد.

وی ادامه داد: دعوت از نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی بوکس به اردوی آماده‌سازی این تیم در حالی صورت گرفت که بوکسورهای کشورمان باید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که کمتر از دو ماه دیگر برگزار می‌شود، آماده کنند.

جعفری ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان از روز بیست و هشتم مهر ‌ماه در کشور اوکراین آغاز می‌شود تا کادر فنی تیم ملی کشورمان در آستانه رقابت‌های جهانی تیم ملی را به بهترین شرایط آمادگی برساند.

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان داشت: اردوی تیم ملی بوکس در حالی تشکیل می‌شود که برنامه‌های مهمی پیش روی ملی‌پوشان کشورمان در این دوره از مسابقات قرار دارد و اردوی تیم ملی بوکس به صورت مشترک با تیم ملی بوکس جوانان اوکراین برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه محمد مردی در وزن منهای 52 کیلوگرم شایستگی زیادی برای عضویت در ترکیب نهایی تیم ملی بوکس برای اعزام به مسابقات جهانی دارد تصریح کرد: علاوه بر مردی بوکسورهای بسیار مستعدی در قم داریم که درخشش آنها موجب نخستین قهرمانی قم در بوکس جوانان کشور شد.

محمد مردی تیر ماه امسال در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی هیئت بوکس استان قم به انجام رسید، در فینال وزن منهای 52 کیلوگرم با کسب برتری مقابل حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و ملی‌پوش شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول