اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

تجلیل از مفاخر علمی و حوزوی ادامه خواهد یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: تجلیل از مفاخر علمی، حوزوی و اخلاقی توسط این اداره کل تداوم خواهد داشت.

تجلیل از مفاخر علمی و حوزوی ادامه خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در دیدار با حضرات آیات علوی‌گرگانی و سبحانی گفت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی گلپایگانی مصوبه شورای فرهنگ عمومی قم و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور است که با هدف تجلیل از مقام فقهی و اخلاقی آن مرحوم برگزار می‌شود.

وی الگوسازی برای نسل جوان، معرفی و ارائه آثار ایشان به نسل جوان و تجدید چاپ و احیای آثار علمی و فقهی آن عالم جلیل‌القدر را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره ذکر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: ستاد برگزاری این کنگره از سال گذشته با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همکاری مراکز مختلف از جمله مرکز کامپیوتری علوم اسلامی، سازمان ارتباطات، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور شروع به کار کرد.

وی از تولید نرم‌افزار آثار آیت‌الله گلپایگانی(ره) با همکاری مرکز کامپیوتری علوم اسلامی خبر داد و افزود: 80 اثر ایشان که شامل 53 عنوان است به صورت نرم‌افزار رایانه‌ای در مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی رونمایی می‌شود.

کنگره بزرگداشت مقام علمی و اخلاقی آیت‌الله العظمی سید محمدرضا گلپایگانی(ره) در روزهای 18 و 19 آبان ماه امسال در قم و گلپایگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول