اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان:

4 تیم تاکستانی در لیگ‌های برتر حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان از حضور 4 تیم این شهرستان در لیگ‌های برتر کشور خبر داد.

4 تیم تاکستانی در لیگ‌های برتر حضور دارند

فریبرز رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده صبح جمعه بیست و هشت مهر‌ماه هم‌زمان با هفته تربیت بدنی با حضور شهروندان و مسئولان تاکستانی در بخش مرکزی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان اضافه کرد: این همایش ساعت 7 صبح از ابتدای جاده سلامت تاکستان به سمت محل برگزاری همایش برگزار می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های این اداره در هفته تربیت بدنی تصریح کرد: در نخستین روز از هفته تربیت بدنی مراسم صبح و نشاط با حضور تمام شهروندان، ورزشکاران و مسئولان ساعت 6 صبح در پارک شهید فهمیده بخش مرکزی شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان ادامه داد: مسابقات سراسری تیر و کمان کشوری نیز صبح جمعه در حاشیه برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با حضور بیش از 15 تیم ورزشی مختلف از استان‌ها به میزبانی شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

رحمانی بیان کرد: همایش دوچرخه‌سورای ویژه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی نیز هم‌زمان با هفته تربیت بدنی با همکاری معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی دوره‌های تخصصی شنای آقایان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات چندجانبه شنای ویژه کارکنان دولت نیز در روز اول آبا‌ن‌ ماه در تاکستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز توسط مسئولان این اداره برای ایام هفته تربیت بدنی تدارک دیده شده، تصریح کرد: غبار‌روبی مزار‌ 420 شهید شهرستان تاکستان، دیدار با کارکنان و مسئولان بازنشسته اداره ورزش و جوانان تاکستان، دیدار  ورزشکاران، مسئولان و مدیران هیئت‌های ورزشی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تاکستان از برنامه‌های پیش‌بینی شده است که مسئولان شهری نیز تاکنون برای برگزاری این برنامه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

رحمانی با اشاره به افتخار‌آفرینی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان تاکستان در مسابقات و جشنواره‌های گوناگون عنوان کرد: 28 مقام کشوری و 14 مقام دومی حاصل تلاش‌های ورزشکاران تاکستانی در 6 ماه نخست سال جاری در مسابقات مختلف است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 21 تیم شهرستان تاکستان بیش از چهار دسته از این تیم‌ها در لیگ‌های کشوری حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با اشاره به درخشش ورزشکاران این شهرستان در میادین بین‌المللی ورزشی عنوان کرد: دو جایگاه اولی مسابقات و بیش از 20 نشان نایب‌قهرمانی حاصل تلاش و کوشش‌های شبانه‌روزی ورزشکاران تاکستانی است که موجب سربلندی جامعه ورزشی تاکستان و استان در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول