اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس:

سومین ایستگاه آتش‏نشانی پردیس در حال احداث است

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس گفت: سومین ایستگاه آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهر جدید پردیس توسط پیمانکار مجری طرح در حال احداث است.

سومین ایستگاه آتش‏نشانی پردیس در حال احداث است

محمد لاله امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر دو ایستگاه آتش‏نشانی در شهر جدید پردیس فعال است.

وی ادامه داد: اما با توجه به توسعه فیزیکی شهر جدید پردیس و همچنین افزایش بار جمعیتی آن نیاز به مراکز بیشتر آتش‏نشانی و خدمات ایمنی حس می‏شد.

لاله اضافه کرد: از این رو، با تصمیم شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس و با کمک و مساعدت مسئولان استانی کار ساخت سومین مرکز آتش‏نشانی پردیس آغاز شد.

شهردار پردیس افزود: این پروژه که توسط پیمانکار مجری طرح مراحل عملیاتی خود را سپری می‏کند، در آینده‌‏ای نزدیک وارد چرخه خدمات‌‏رسانی به مردم می‏شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در روزهای گذشته مانور زمین‏لرزه در یکی از مدارس شهر جدید پردیس اجرا شد.

لاله اضافه کرد: این مهم با مشارکت مسئولان جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، شهرداری پردیس و سایر نهادهای خدمات‏‌رسان اجرا شد.

شهردار پردیس افزود: اجرای چنین طرح‏هایی با حضور دانش‏‌آموزان به عنوان اقشاری تأثیرگذار در خانواده خیالی آسوده را در جامعه به ارمغان می‏‌آورد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول