اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی بابل:

آتش‌نشانی بابل درصدد احداث ایستگاه‌های جدید است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت‌مدیره سازمان آتش نشانی بابل گفت: سازمان آتش‌نشانی بابل دارای سه ایستگاه فعال بوده و درصدد احداث ایستگاه‌های جدید برای نقاطی از شهر که خدمات دیر ارائه می‌شود، هستیم.

آتش‌نشانی بابل درصدد احداث ایستگاه‌های جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرامرز ابوالحسنی پیش از ظهر امروز در مانور بزرگ آتش‌نشانان بابل اظهار داشت: بر اساس آمار 70 درصد مردم کشورمان در شهرها سکونت دارند و شهرنشینی رو به افزایش است به‌ طوریکه از 70 میلیون نفر جمعیت کشور ما 50 میلیون نفر در شهر زندگی می‌کنند.

وی افزود: این امر بدان معنی است که نه ‌تنها باید به شهرها توجه ویژه شود بلکه باید در ارائه خدمات بسیار دقیق و پیشگام باشیم به ویژه در خدماتی که به امنیت و ایمنی مردم مربوط می‌شود.

ابوالحسنی بیان کرد: بعد از نیاز مادی مهم‌ترین نیاز بشر، توجه به امنیت است، امروزه به‌دلیل تراکم جمعیت بالا نیاز به ارائه خدمات بهتر برای زندگی سالم‌تر در شهر سالم و ایمن است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی بابل دارای سه ایستگاه فعال بوده و درصدد احداث ایستگاه‌های جدید برای نقاطی از شهر که خدمات دیر ارائه می‌شود، هستیم.

وی آمادگی جسمی و تخصصی آتش‌نشانان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: آتش‌نشانان باید دارای آمادگی جسمی و تخصصی لازم بوده و در هر زمان و شرایطی آمادگی لازم را داشته باشند به نحوی که نباید هیچ اتفاقی در محدوده شهر رخ دهد که آتش‌نشانان ما قادر به برطرف کردن آن نباشند.

ابوالحسنی آموزش تخصصی آتش‌نشانان را در دستور کار سازمان دانست و بیان کرد: اعزام سریع آتش‌نشانان در محل حادثه، اطفای حریق، تجهیز کردن سازمان به ماشین‌های سبک و پیش‌رو، گامی موثر در کاهش زمان حضور بوده که مدیریت سازمان آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: تجهیزات از مهم‌ترین نیازهای سازمان آتش‌نشانی بوده که باید ‌به‌روز باشد، گسترش شهرنشینی، افزایش و تراکم جمعیتی سبب احداث ساختمان‌های بلندی در سطح شهر شده که در صورت وقوع حوادث نیاز به تجهیزات مدرن‌تری دارد.

ابوالحسنی آموزش شهروندان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: بیشتر حوادث 10 دقیقه بعد از وقوع حادثه اطلاع داده می‌شود که با سه دقیقه زمان برای حضور آتش‌نشانان، 13 دقیقه طول می‌کشد تا جلوی حوادث گرفته شود و این امر سبب خسارت‌های فراوانی خواهد شد.

عضو هیئت‌‌مدیره سازمان آتش‌نشانی بابل با تقدیر از خیّرین گفت: اهدای زمین، اهدای یک باب منزل برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی، فراهم کردن تجهیزات و ماشین‌های آتش‌نشانی و کمک‌های نقدی از جمله خدمات خیّرین به سازمان آتش‌نشانی بابل بوده است.

ابوالحسنی افزود: آتش‌نشانی جزو دومین شغل سخت و مشقت‌بار شناخته شده و با وجود حمایت‌های صورت گرفته امیدواریم شهرداری همچنان حمایت خود را نسبت به پرسنل آتش‌نشانی داشته و با پشتیبانی رفاهی از این قشر زحمتکش، شاهد خدمات ارزنده‌ای توسط این پرسنل به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول