اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

آتش‌نشانی تبریز در حال رسیدن به استانداردهای جهانی است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با اعلام اینکه آتش‌نشانی تبریز در حال رسیدن به استانداردهای جهانی است، گفت: آتش‌نشانی تبریز به لحاظ امکانات و تجهیزات امدادی و عملیاتی دومین آتش‌نشانی کشور بعد از تهران است.

آتش‌نشانی تبریز در حال رسیدن به استانداردهای جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین ویژه روز آتش‌نشانی و در جمع مدیران و پرسنل سازمان آتش‌نشانی تبریز اظهار کرد: در حال حاضر آتش‌نشانی تبریز به علت برخورداری از آخرین تجهیزات و ناوگان عملیاتی و امداد و نجات و نیز نیروی انسانی ماهر و کارآمد رتبه دوم کشوری را در بین آتش‌نشانی‌های سراسر کشور دارد و این جایگاه به مدد حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهرداری طی سال‌های اخیر به دست آمده است.

شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته شهرداری تبریز با توسعه و تجهیز آتش‌نشانی، میزان امکانات، ایستگاه‌ها و توان عملیاتی خود برای مقابله با حوادث به مرز استانداردهای روز کشور و دنیا نزدیک کرده است.

وی افزود: در راستای دستیابی به شهری امن به عنوان یکی از محوری‌ترین شعارهای مدیریت فعلی شهرداری، از ابتدای سال 85 تاکنون با افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر از پنج ایستگاه به 19 ایستگاه و نیز خرید و افزایش تجهیزات و امکانات فنی و ماشین‌آلات گام‌های بلندی برای دستیابی به استانداردهای جهانی برداشته‌ایم و در آینده نیز تلاش خواهد شد با افزایش تعداد ایستگاه‌های موجود به 32 ایستگاه اهداف مورد نظر را محقق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز برای افزایش ضریب ایمنی شهروندان افزود: تلاش برای ارتقای ظرفیت علمی و آموزشی سازمان و پرسنل، به‌روز رسانی دانش فنی، توسعه زیرساخت‌های موجود، ارتقای سطح کارآمدی و کارآیی، جذب نیروی انسانی جوان و زمینه‌سازی برای کاهش زمان امدادرسانی از جمله برنامه‌های در دستور کار شهرداری برای ایجاد تحول در ساختار آتش‌نشانی است.

شهردار تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و مردم، شهرداری تبریز بتواند در دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش موفق باشد.

وی در عین حال با اعلام اینکه آتش‌نشانی تبریز به علت امکانات موجود ناگزیر از ارائه خدمات به شهرهای دیگر استان نیز است از مدیریت استان و ستاد بحران استان خواست نسبت به توسعه زیرساخت‌های این مجموعه مساعدت‌های لازم را انجام دهد. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول