اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

دستگاه نظارتی برای اعتلای نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیست

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: سازمان بازرسی به عنوان عالی‌ترین ارگان نظارتی در کشور از هیچ تلاشی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارتقای کارآمدی دستگاه‌های اجرایی و رضایت‌مندی مردم فروگذار نیست.

دستگاه نظارتی برای اعتلای نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه در جمع کارشناسان و کارکنان این اداره‌کل به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ویژگی و خصوصیت بارز در اقتصاد مقاومتی این است که با ایجاد آمادگی، بستر مناسب در زمینه تحقق آن مهیا شود و با تدبیر درست، راهکارهای لازم و اصولی برای مقابله با فشارهای اقتصادی و تهدیدات دشمن اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه بازرسان در انجام برنامه‌های بازرسی باید دو امر اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور را با هم ببینند، افزود: پرهیز از رویکرد سیاسی در انجام مأموریت‌ها، پرداختن به رویکردهای تخصصی و حرفه‌ای و تعادل‌بخشی در رفتارهای نظارتی همواره مورد تأکید و جزو سیاست‌های مهم دستگاه نظارتی است.

بازرس کل استان قزوین اضافه کرد: باید با افزایش روش‌ها و اقدامات کاربردی، مدیریت صحیح و مدبرانه و ارائه راهکارهای کارشناسی، امر نظارت و بازرسی هرچه بیشتر در سطح دستگاه‌ها تبیین شود.

وی ادامه داد: پیشرفت برنامه‌های دستگاه نظارتی در سال جاری قابل ملاحظه بوده به طوری که در حوزه‌های مختلف اثربخشی‌های خوبی صورت گرفته است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: تعامل دوسویه و ارتباط مناسب دستگاه‌های اجرایی با دستگاه نظارتی موجب ارتقای جایگاه سازمانی و رفع مشکلات جاری می‌شود.

وی خطاب به گروه‌های چهارگانه نظارت و بازرسی این اداره‌کل یادآور شد: کارشناسان و بازرسان نسبت به تقویت اطلاعات پایه برای اشرافیت در انجام بازرسی‌ها، اظهار نظرهای دقیق، ارائه گزارشات جامع از وضعیت و نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها و نیز ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استان قزوین همچنین با تأکید بر مدیریت و انضباط مالی در تمامی دستگاه‌ها تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات پیش رو و همت مضاعف بسترهای مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم شود و دستگاه‌ها توجه بیشتری نسبت به بیت‌المال و انجام وظایف خود داشته باشند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول