اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

همه شهید اشرفی‌اصفهانی را به آرامش روح می‌شناختند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: همه مردم آیت‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی را به صفای نفس و آرامش روح و اطمینان قلب و خالی بودن از هواهای نفسانی می‌شناختند.

همه شهید اشرفی‌اصفهانی را به آرامش روح می‌شناختند

سید دادوش هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: آیت‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی در یک خانواده روحانی در خمینی شهر اصفهان به دنیا آمد و پس از 80 سال زندگی پرافتخار و خدمت به اسلام و قرآن، توسط یکی از مزدوران منافقین کوردل در کمال بی‌رحمی به شهادت رسید.

هاشمی ادامه داد: آیت‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی با تأسیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) تدریس معارف اسلامی را با بیش از 60 نفر از طلاب شروع کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این شهید بزرگوار با حضور در جبهه‌ها به دیدار رزمندگان می‌شتافت و بارها در جبهه‌های مختلف حضور یافت و با سخنرانی‌های دلنشین، به سپاهیان اسلام روحیه بخشید.

وی خاطرنشان کرد: شهید عالم از نظر علمی و معنوی در حد کمال بود که راه کمال را با رشد و بالندگی طی کرده بود.

هاشمی بیان داشت: ایشان دوران طلبگی خود را با نهایت عسرت و مشقت اقتصادی گذراند و با همه مشکلات و مسائل آن‌ زمان، در تحصیل علوم اسلامی و دینی جدیت به خرج می‌داد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مردم آیت‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی را به صفای نفس و آرامش روح و اطمینان قلب و خالی بودن از هواهای نفسانی و ترک هوا و اطاعت امر مولا و جامعیت علم مفید و عمل صالح می‌شناختند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول