اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)

لردگان میزبان پیکر پاک 2 شهید گمنام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در این شهرستان خبر داد.

لردگان میزبان پیکر پاک 2 شهید گمنام می‌شود

حجت‌الاسلام سعید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی لردگان مسئول کمیته اجرایی استقبال از شهدای گمنام است، افزود: مردم این شهرستان روزهای 23 و 24 مهر در سه‌راه گوشکی و منطقه فلارد به پیشواز این دو شهید گمنام می‌روند.

نصیری یادآور شد: مراسم وادع با شهدا در شب شهادت امام محمد تقی(ع) در سپاه ناحیه برگزار و پیکر این دو شهید بزرگوار، بیست و پنجم مهر با حضور مردم تشییع و در بوستان شهرستان لردگان به خاک سپرده می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان به آمادگی هیئات مذهبی، کانون مداحان و روحانیون شهرستان لردگان برای حضور در این مراسم اشاره کرد و گفت: همانگونه که شهیدان در دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب هرگز مسامحه نکرده و با تمام توان در راه اجرای آرمان‌های اسلام ناب محمدی تلاش کردند، تمامی اقشار جامعه هم امروز با تأسی به سیره این عزیزان به وظیفه و ادای تکلیف خود در برابر اسلام و نظام می‌پردازند. 

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب قمربنی هاشم(ع) در لردگان خبر داد و گفت: با همکاری تبلیغات اسلامی و کتاب‌شهر لردگان و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با هدف دسترسی آسان علاقمندان به کتاب‌های مورد نظر، نمایشگاه کتاب قمربنی هاشم(ع) در لردگان بر پا می‌شود.

نصیری افزود: بیش از 10 هزار جلد کتاب قرآن کریم، نهج‌البلاغه، مفاتیح‌الجنان، صحیفه سجادیه و کتاب‌های دیگر با موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، دینی، دفاع مقدس، ورزشی، خانواده، روانشناسی، ادبی، رمان، حقوق، تاریخی، عرفانی، داستانی، کودکان، مهدویت، علمی و پژوهشی در معرض دید علاقمندان و دوستداران کتاب قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از فعالیت‌هایی است که می‎تواند در نهضت کتابخوانی موثر باشد، تصریح کرد: اگر در جاهایی کتاب و کتابخوانی کم‌رنگ است، باید بررسی شود که در عرصه فرهنگ چه اقداماتی انجام شده و چقدر به بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بها داده شده است.

نصیری تصریح کرد: هر چند تبلیغات امروز با توجه به سابقه تاریخی و دیرینه کتاب ممکن است جلوه مطالعه کتاب را از نظر بیاندازد اما همچنان کتاب نقش اساسی در زندگی بشر ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول