اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

نمایشگاه بزرگ «رد پای غربت» به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ «رد پای غربت» که بیش از یک ماه در گلزار شهدای قزوین به فعالیت پرداخت، با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

نمایشگاه بزرگ «رد پای غربت» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیین اختتامیه نمایشگاه ردپای غربت با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در خانه ملت، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل بنیاد شهید، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و دیگر مسئولان استان در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مهم‌ترین شیوه برقراری ارتباط با مخاطبان است و با بهره‌مندی از این ابزار می‌توان در حوزه دین با مردم سخن گفت.

وی ادامه داد: با بهره‌مندی از هنر می‌توان انتقال پیام را به صورت مطلوب و شایسته به انجام رساند و نمایشگاه ردپای غربت به خوبی توانست با مردم ضمن استفاده از این شیوه سخن بگوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی نمایشگاه ردپای غربت را نشانگر همدلی و همکاری مسئولان برگزار کننده آن برشمرد.

نعمت‌الهی با تأکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی برای انجام کارهای دینی خود باید از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی بهره‌ ببرند، ادامه داد: مهم‌ترین نتیجه این مهم تغییر نگرش مردم و گرایش آنها به سمت برنامه‌های مذهبی خواهد بود.

این مسئول از فعالیت یک‌هزار و 400 هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: باید مسئولان استان هیئت‌های مذهبی را در برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی یاری برسانند.

در ابتدای این مراسم نیز حجت‌الاسلام آصف الحسینی از مسئولان هیئت عشاق المهدی (عج) بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از وظایف هیئت‌های مذهبی بوده و نمایشگاه ردپای غربت از جمله این کارها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در طول برگزاری این نمایشگاه بین 70 تا 100 هزار نفر از شهروندان و مردم دیگر شهرهای ایران از این نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است در پایان مراسم از برگزار کنندگان این نمایشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول