اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 مهر ماه

دومین نمایشگاه دکوراسیون داخلی در قم برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی دومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی از برگزاری این نمایشگاه از 25 تا 28 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم خبر داد.

دومین نمایشگاه دکوراسیون داخلی در قم برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجتبی علی‌شاهی ظهر امروز در یک نشست خبری از برگزاری نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه 35 غرفه محصولاتی که یک خانه را جلوه بخشیده و مدرن می‌سازد از تولیدکنندگان بومی و غیر بومی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مبلمان، سرویس چوب، لوازم خانگی، فرش دستباف و ماشینی، تابلو فرش‌های نفیس، تجهیزات آشپزخانه، لوستر، چراغ‌های تزئینی و روتختی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد از سال 89 تاکنون اشاره و ابراز کرد: با راه‌اندازی نمایشگاه‌های گوناگونی چون نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته، لوازم خانگی، لوستر و دکوراسیون داخلی از تولیدکنندگان بومی و داخلی به صورت جدی حمایت شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: در دی ‌ماه سال جاری نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته برگزار می‌شود.

علی‌شاهی در ادامه از برگزاری نمایشگاه لوستر، چراغ‌های تزئینی و دکوراسیون داخلی در بهمن امسال خبر داد و گفت: نمایشگاه گل، گیاه، خدمات و مبلمان شهری نیز که در اسفند ماه برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های نمایشگاهی تا پایان سال جاری است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون را موجب معرفی ظرفیت‌های هر استان برشمرد و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها تأثیر شایانی در اقتصاد ملی و محلی دارد.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه خانه مدرن با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها ظرفیت ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند اذعان کرد: این اشتغال‌ها در بخش‌های گوناگون طراحی، غرفه‌آرایی، فعالیت‌های خدماتی، تبلیغاتی، باربری و... صورت می‌پذیرد.

وی برگزاری نمایشگاه‌ها را ابزاری مهم برای بازاریابی در گسترش مبادلات بازرگانی در سطح بین‌الملل دانست و ابراز کرد: در حین برگزاری نمایشگاه‌ها تبادل اطلاعات فنی، تخصصی و تجاری و ارتقاء سطح دانش متخصصان داخلی با جدیدترین فناوری‌های روز جهان انجام می‌شود.

علی‌شاهی در ادامه به بیان دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی پرداخت و تصریح کرد: نمایشگاه‌ها غیر از توسعه صادرات غیر نفتی موجب رشد اقتصادی و رونق بازار داخلی نیز می‌شوند که این مهم با همکاری عوامل گوناگون رخ می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: دومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی از تاریخ 25 مهر ماه آغاز شده و تا 28 مهر ماه ادامه دارد.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه خانه مدرن محل برگزاری این نمایشگاه را محل دائمی نمایشگاه دائمی استان قم ذکر کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول