اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

شکست کره جنوبی نیازمند عزم ملی است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه امیدوارم تیم ملی مقابل کره جنوبی پیروز شود گفت: در این دیدار باید از هر فرصتی برای شکست حریف استفاده کنیم.

شکست کره جنوبی نیازمند عزم ملی است

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم ملی فوتبال برای جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی با قطر و لبنان چاره‌ای ندارد جز اینکه در ورزشگاه آزادی تهران با تمام توان بازی کرده و پیروز شود.

وی ادامه داد: مانند میلیون‌ها ایرانی عاشق تیم ملی کشورم هستم و آرزو می‌کنم که تیم ملی بتواند در این دیدار بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته و با عبور از سد کره جنوبی راه خود را برای صعود به جام جهانی هموارتر کند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: باید بپذیریم که با تیمی قدرتمند و سرشناس در فوتبال آسیا بازی می‌کنیم و بردن کره جنوبی بسیار سخت است اما بردن کره جنوبی عزم ملی می‌خواهد و این عزم ملی در کنار تلاش بازیکنان، به حضور همه جانبه مردم در ورزشگاه آزادی و حمایت آنها از تیم ملی نیز بستگی دارد که امیدوارم این مهم محقق شود.

وی در ادامه به بازی حساس صبای قم با سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر فوتبال در هفته دوازدهم لیگ اشاره کرد و افزود: نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می‌خورد و ما قطعا از هر فرصتی برای شکست دادن سپاهان اصفهان بهره می‌بریم.

نجاتی تصریح کرد: ما در تمام بازی‌ها برای بردن و کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم در دیدار با سپاهان اصفهان نیز در این مسیر موفق باشیم، تیمی که در استفاده از فرصت‌ها، باهوش‌تر عمل کند سه امتیاز را می‌گیرد ولی ما در خانه بهترین بازی را ارائه می‌کنیم تا سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر به سبب بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: ما از تعطیلات لیگ برتر به بهترین نحو ممکن بهره بردیم، بازیکنان صبا خوب استراحت کردند خوب تمرین کردند و بازی تدارکاتی خوبی هم داشتیم و اکنون نیز آماده مصاف با سپاهان هستیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: از نظر آمادگی جسمانی و کار با توپ تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تمام تلاش بازیکنان ما در 90 دقیقه رقابت با سپاهان اصفهان که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران است و نایب قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد کسب سه امتیاز خواهد بود.

وی با اشاره به شناخت کامل کادر فنی صبای قم از تیم سپاهان اصفهان بیان کرد: آنها تیم بزرگی هستند که می‌توانم بگویم که یکی از تاکتیک‌پذیرترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شوند، شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم.

دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 و 50 دقیقه روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول