اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

تیم ملی تنها به حمایت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در شرایط فعلی که ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی به سر می‌بریم، تیم ملی و بازیکنان و کادر فنی آن تنها به حمایت همه جانبه نیاز دارند.

تیم ملی تنها به حمایت نیاز دارد

مجید ایوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حضور در جام جهانی و شرکت در این رقابت‌های حساس و مهم نقش بسیار مهمی در پیشرفت فوتبال کشورهای حاضر در جام جهانی داشته و دارد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 گفت: در این مسابقات ما توانستیم گوشه‌ای توانمندی‌های فوتبال کشورمان را به جهان معرفی کرده و شاهد بودیم که بسیاری از بازیکنان آن زمان از جمله علی دایی، مهدوی‌کیا، پاشازاده، خداداد عزیزی و کریم باقری در تیم‌های مطرح اروپایی جذب شده و همین امر سرعت رشد فوتبال ایران را چند برابر کرد.

هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: از سوی دیگر حضور در رقابت‌های ورزشی مهم مانند جام جهانی و المپیک‌ها در ترویج فرهنگ کشورهای حاضر در این رقابت‌ها و حتی در زمینه اقتصادی نیز دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

ایوبی متذکر شد: به همین دلیل است که تمام کشورها بیشترین هزینه را برای آماده‌سازی تیم‌های ورزشی خود انجام داده و تلاش می‌کنند که در جام جهانی و المپیک نماینده‌ای قدرتمند داشته باشند.

وی بیان داشت: فوتبال ایران نیز از چنین قائده‌ای نیست و با توجه به توانایی و قدرتی که در فوتبال آسیا داریم، باید به جام جهانی صعود کنیم.

ایوبی با تاکید بر اینکه باید نتایج گذشته دیدارهای تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را فراموش کرد، گفت: دیدار با کره جنوبی و شکست این تیم دارای اهمیت بسیار زیادی است و ما با کسب این پیروزی شیرین، راه خود را برای رسیدن به جام جهانی هموار خواهیم کرد.

* علایق، رنگ‌ها و سلیقه‌ها نباید به تیم ملی ضربه بزند

وی افزود: البته تحقق این مهم به سادگی میسر نمی‌شود، چرا که فوتبال کره جنوبی شناخته شده بوده و از قدرت بسیار زیادی برخوردار است که در صورت غفلت نمی‌توانیم به نتایج لازم دست ‌یابیم.

ایوبی گفت: برای پیروزی مقابل کره‌جنوبی تیم ملی، بازیکنان و کادر فنی این تیم تنها به حمایت نیاز دارند و در این شرایط نباید علایق، رنگ‌ها و سلیقه افراد به تیم ضربه بزند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: طی روزهای باقی مانده تا برگزاری دیدار ایران و کره‌جنوبی همه مردم، مسئولان و رسانه‌ها به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان بپردازند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول