اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال

عملکرد صبا و دبیری توسط مدیر اسپانیایی تیم ملی ارزیابی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: یکی از نکات قابل توجه دیدار حساس صبای قم و دبیری تبریز ارزیابی دقیق بازیکنان و عملکرد دو تیم توسط مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی بود.

عملکرد صبا و دبیری توسط مدیر اسپانیایی تیم ملی ارزیابی شد

سید رضا برقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هفته نهم لیگ برتر فوتسال آخرین هفته‌ای است که بازی‌های لیگ برتر پیش از فرا رسیدن مسابقات جام جهانی برگزار می‌شود و به همین خاطر کادر فنی تیم ملی فوتسال به دقت عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر دارند.

وی ادامه داد: جام جهانی فوتسال به عنوان مهم‌ترین رویداد فوتسال جهان در سال 2012 کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود و تیم‌های ملی راه یافته به این مسابقات از هم‌اکنون خود را برای حضوری قوی در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: تیم ملی فوتسال کشورمان نیز که یکی از تیم‌های آسیایی راه یافته به رقابت‌های جام جهانی فوتسال است و در دوره قبلی جام جهانی نیز موفق‌ترین نماینده فوتسال قاره کهن بود، مرحله نهایی تمرینات خود را برای حضور در جام جهانی از روز شنبه پانزدهم مهر ماه آغاز می‌کند.

وی ابراز داشت: ملی‌پوشان فوتسال کشورمان برای حضور در مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی با صلاح‌دید کادر فنی پیش از آغاز دیدارهای هفته نهم از دور رفت لیگ برتر فوتسال معرفی شدند تا این تیم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برای حضور در جام جهانی آغاز کند، در حالی که در بین آنها نام دو بازیکن ارزشمند فوتسال قم از تیم صبا نیز به چشم می‌خورد.

برقعی بیان کرد: به همین خاطر در دیدار حساس صبای قم و دبیری تبریز که پنجشنبه شب در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، میزبان خسوس کاندلا مدیر فنی اسپانیایی، علی صانعی سرمربی تیم ملی و همچنین حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی بودیم.

وی با بیان اینکه عملکرد تک تک بازیکنان دو تیم به دقت توسط کاندلا ارزیابی می‌شد، تصریح کرد: تیم ملی فوتسال ایران پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود که در طول 12 دوره برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در 10 دوره موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی آسیا شده و در رتبه‌بندی تیم‌های برتر فوتسال دنیا نیز بهترین تیم آسیا به شمار می‌رود.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: برای حضور موفق در مسابقات جام جهانی 2012 فوتسال که در آبان ماه برگزار می‌شود، تمرینات تیم ملی فوتسال از روز هفتم شهریور ماه آغاز شده و ملی‌پوشان بعد از هفته نهم به شکل جدی‌تری زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال خود را برای دیدارهای تدارکاتی آماده می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول