اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحمان احمدی‌:

تیم ملی توانایی شکست کره جنوبی را دارد

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران توانایی شکست کره جنوبی را دارند.

تیم ملی توانایی شکست کره جنوبی را دارد

رحمان احمدی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار حساس ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل گفت: کره طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در فوتبال داشته و در حال حاضر نیز یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: با این وجود فوتبال ایران خیلی عقب‌تر از کره نیست و معتقدم که از نظر فنی و تکنیکی بازیکنان ایرانی قابلیت‌های بسیار بالایی دارند که فوتبال شرق آسیا از این توانمندی محروم است.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز که با پیراهن سپاهان تجربه چندین دوره حضور در جام باشگاه‌های آسیا و مقابله با حریفان کره‌ای و ژاپنی را دارد، تاکید کرد: اگر در این دیدار از نظر روحی بازیکنان ایران آمادگی لازم برای کسب پیروزی را داشته باشند، می‌توانیم حریف را حداقل با 2 گل شکست دهیم.

احمدی گفت: برای رسیدن به این هدف همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی با روحیه‌ای بالا و به دور از حاشیه به زمین رفته و در طول 90 دقیقه نیز باید یک صدا آنها را تشویق و مورد حمایت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: حضور در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن برابر یک صد هزار تماشاگر پرشور ایرانی برای هر حریفی در آسیا مشکل است و ما باید از این امتیاز بیشترین استفاده را ببریم.

رحمان احمدی دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: دیدار ایران با کره جنوبی یک بازی ملی است و دیگر رنگ‌ها مطرح نیست.

وی در پایان گفت: در این شرایط همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا به امید خدا با پیروزی در این بازی راه خود را برای رسیدن به جام جهانی هموار کنیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول