اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت سرمربی تیم ملی امید صورت گرفت

حضور 3 بازیکن مس در اردوی تیم ‌ملی امید‌

خبرگزاری فارس: 3 نفر از بازیکنان تیم فوتبال ‌صنعت مس کرمان‌ در اردوی 5 روزه تیم ملی فوتبال امید کشورمان حضور دارند.

حضور 3 بازیکن مس در اردوی تیم ‌ملی امید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی امید از روز چهارشنبه 12 مهر ماه جاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی را با دعوت از 20 بازیکن در کمپ تیم‌های ملی فوتبال کشورمان آغاز کرده‌ که در این بین سه بازیکن تیم فوتبال صنعت مس کرمان به نام‌های وحید اسماعیل‌بیگی، احمد زنده‌روح و فرزین گروسیان حضور دارند.

بازیکنان تیم ملی امید در این اردو تمرینات تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند، برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم بزرگسالان کشورمان نیز از دیگر اهداف این اردو بود که امروز خبرهایی مبنی بر لغو این بازی منتشر شد.

احمد زنده‌روح هافبک چپ پای مس کرمان که از فصل گذشته مسابقات توانست با حضور در ترکیب مس خود را به فوتبال ایران معرفی کند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اردوی‌های تیم ملی امید همیشه هدفمند و با برنامه هستند، کادر فنی در اغلب اردوها برنامه‌های جدید و تازه‌ای را ارائه می‌دهد.

وی ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم با اتحاد و همدلی شرایط را برای موفقیت تیم ملی امید در مسابقات آسیایی و پس از آن مقدماتی المپیک فراهم کنیم.

زنده‌روح خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این فصل از مسابقات کم‌تر فرصت حضور در میدان‌ها را به دست آوردم از اینکه سرمربی تیم ملی امید به من اعتماد کرده و من را به اردوهای تیم دعوت می‌کند، خوشحالم و باید از‌ منصوریان تشکر ویژه‌ای داشته باشم، امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به اعتماد وی دهم.

وحید اسماعیل‌بیگی مدافع راست تیم فوتبال صنعت مس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس شرایط برگزاری اردوی تیم ملی امید را مساعد عنوان کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ‌، کادر فنی تیم ملی امید در شرایط بسیار خوبی اقدام به برپایی اردو و برگزاری تمرینات تیم ملی کرده است.

وی ابراز داشت: یکی از نکات قابل توجه در تمرینات تیم ملی امید برنامه‌های جدید و شیوه‌های‌ تمرینی است که کادر فنی تیم ملی در پایه‌‌ریزی آن همواره پیشتاز و جلودار بوده است، البته برگزاری این اردوها جدا از ایجاد هماهنگی بیشتر در بین نفرات تیم ملی موجب ایجاد دوستی و رفاقت در بین بازیکنان تیم نیز می‌شود.

اسماعیل‌بیگی که از ناحیه مچ پا در تمرینات روز گذشته تیم ملی امید مصدوم شده است، افزود: فکر نمی‌کنم آسیب‌دیدگی جدی باشد، اما در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی تیم امید فیزیوتراپی می‌کنم تا شرایط بار دیگر به وضعیت آرمانی و مطلوب برای بازگشت به زمین دست یابم.

فرزین گروسیان دروازبان سوم تیم فوتبال مس نیز که به اردوی تیم ملی امید دعوت شده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ابراز خوشحالی از حضور در بین نفرات دعوت شده به اردو‌ اظهار داشت: باید قبل از هر چیز از حسن اعتماد کادر فنی و به ویژه سرمربی تیم امید تشکر کنم.

وی افزود: در شرایط خیلی خوبی قرار دارم، حضور در این اردو نیز موجب شد تا از نظر روحی در شرایط ایده‌آلی قرار گیرم، امیدوارم توانسته باشم ‌با عملکردم پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی تیم بدهم.

گروسیان عنوان کرد: البته پیش از این نیز در بین ملی‌پوشان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان حضور داشته‌ام، اما دعوت به اردوی تیم ملی امید انگیزه‌ام را برای ادامه کار دو چندان کرد.

وی شرایط اردوی تیم ملی امید را رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولان و تلاش و برنامه‌ریزی کادر فنی و بازیکنان، موفقیت را برای فوتبال ملی کشورمان در رده سنی امید پس از سال‌ها در مسابقات مختلف به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول