اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن جوان تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم

خبرگزاری فارس: بازیکن جوان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر ورزشکاری است که دوست دارم یک روز پیراهن کشورم را بر تن خود ببینم.

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، مجتبی رمضانی بازیکن جوان که از لیگ فوتبال مازندران رشد و پیشرفت داشته موفق شد برای نساجی قائمشهر مقابل ماشین‌سازی تبریز دو گل به ثمر برساند.

مجتبی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از زدن دو گل در چنین بازی مهم و سرنوشت‌ساز که برای تیم و هواداران به ثمر رساندنم احساس غرور و شعف دارم.

وی که پیشرفت فوتبال خود را مدیون مربی خود ابراهیم باقری می‌داند، افزود: از تیم استقلال لموک قائمشهر که از مدعیان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران برای کسب عنوان قهرمانی است رشد و پیشرفت کرده‌ام.

رمضانی گفت: در بازی مقابل ابومسلم خراسان 20 دقیقه برای نساجی بازی کردم، ولی در بازی دوم مقابل الوند همدان از سوی اسماعیلی سرمربی نساجی در ترکیب قرار نگرفتم.

بازیکن جوان تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز از سوی اسماعیلی سرمربی نساجی از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفتم و با زدن دو گل اعتماد سرمربی تیم را نسبت به خود جلب کردم و از این بابت ابزار خوشحالی دارم.

وی در ادامه گفت: برای من موفقیت نساجی با اهمیت‌تر از هر چیز است و دوست دارم با همت و تلاش تمامی بازیکنان و کادر فنی و با حمایت مسئولان باشگاه این تیم در لیگ موفق باشد تا دل هزاران هوادار مازندرانی به ویژه قائمشهری‌ها با صعود نساجی به لیگ برتر که آرزوی چندین مردم است، شاد و خرسند شود.

رمضانی متذکر شد: نساجی از باشگاه‌های قدیمی و باریشه فوتبال کشور به ویژه مازندران است که همه ما باید برای موفقیت این تیم بزرگ تلاش و همت کنیم.

وی در پایان از همه کسانی که خواستار موفقیت وی بودند به ویژه از زحمات خانواده و مربیان خود تشکر کرد و اذعان داشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر ورزشکاری است که دوست دارم یک روز پیراهن کشورم را در تن خود ببینم.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول