اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناگفته‌های بازیکن سابق ذوب‌آهن در گفت‌وگو با فارس:

ذوب‌آهن مرغ همسایه را شترمرغ می‌داند/ چرا امثال من باید پشت خط بمانیم

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با عملکرد مسئولان ذوب‌آهن در بی‌توجهی به سرمایه‌های باشگاه در واقع باید بگویم در این باشگاه مرغ همسایه غاز هم نیست بلکه شترمرغ است.

ذوب‌آهن مرغ همسایه را شترمرغ می‌داند/ چرا امثال من باید پشت خط بمانیم

هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از گذشته تا به امروز سعی کرده‌ام با سیاست و اهداف باشگاه و کارخانه کار کنم و خوشبختانه در این امر موفق بوده‌ام زیرا اولویت من این بوده که تا حد امکان سعی از بازیکنان خانواده‌های پرسنل ذوب‌آهن، بازیکنان بومی و در صورت استثنا نیز از بازیکنان ملی برای تیم‌های پایه استفاده کنم زیرا هدفم پشتوانه‌سازی برای باشگاه است که با توجه بیشتر به رده‌های پایه آینده باشگاه ذوب‌آهن تضمین شود.

وی ادامه داد: من افتخار این را دارم که به عنوان یک ذوب‌آهنی و خدمتگزار در خدمت کارکنان شریف ذوب‌آهن، جانبازان، شهدا و فرزندان آنان باشم تا بتوانم قدمی را برای این عزیزان برداشته باشم.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به سوابق کاری خود اشاره کرد و افزود: من کارمند رسمی کارخانه ذوب‌آهن و در حدود 30 سال است که در فوتبالم و جزو معدود مربیانی هستم که مربی‌گری را از رده‌های پایه آغاز و مقام‌های زیادی نیز تاکنون کسب کرده‌ و استعدادیابی باشگاه در رده بزرگسالان و دارای بالاترین مدرک A آسیا و مدرک بین‌المللی از برزیل و سال‌ها نیز کاپیتان ذوب‌آهن بوده‌ام.

وی تاکید کرد: من قصد دارم بدانم با این رزومه ‌کاری و با وجود مربی‌گری در لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر جایگاه واقعی من در کجا قرار دارد.

سلطانی اضافه کرد: من قصد دارم بدانم تا کی باید منتظر بمانم و شاهد مربیان مختلفی باشم که به طور دائم در این باشگاه در حال رفت‌وآمد هستند و امثال من همچنان پشت خط این مربیان باشند.

وی گفت: من از هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیریت کارخانه این پرسش را دارم که با وجود بی‌مهری‌های فراوانی که طی سالیان دراز در حق امثال من می‌شود دیگر با چه انگیزه‌ای می‌توانم برای این باشگاه کار و به جوانان آن خدمت کنم.

مدیر فنی تیم فوتبال باشگاه و آینده سازان ذوب‌آهن تاکید کرد: من سابقه بازی در باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و ذوب‌آهن را نیز داشته‌ و با بزرگان فوتبال ایران همبازی بوده‌ام و تمام هم‌دوره‌های من در حال حاضر یا سرمربی یا مربی در لیگ برتر هستند اما من به سادگی می‌بینم که از سوی هیئت مدیره و مسئولین این باشگاه نادیده گرفته می‌شوم و از کنار نام من به سادگی رد می‌شوند.

وی اضافه کرد: من نمی‌دانم انتظارم از چه کسی باید باشد از هیئت مدیره، مدیرعامل یا افراد دیگر که اگر افراد دیگری در تصمیمات هیئت مدیره دخالت دارند که من حرفی ندارم اما اگر این تصمیمات از جانب هیئت مدیره است که باید بپرسم جایگاه واقعی من در باشگاه ذوب‌آهن پس از سال‌ها خدمت صادقانه کجاست.

سلطانی ادامه داد: من نه مربی تحمیلی هستم و نه مربی رسانه‌ای و این خصیصه را در زمانی که بازی هم می‌کردم داشته‌ام و سعی کرده‌ام تنها روی شایستگی‌های خودم به اهدافم برسم و شاید یک ایراد بزرگ من همین باشد که بارها نیز بزرگان فوتبال این مطلب را به من گفته‌ و گوشزد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با این رزومه کاری سؤال من از مسئولین این است که اگر آنها جای من بودند عکس‌العملشان در قبال این نادیده گرفته‌شدن و حق خوری‌ها چه بود.

مدیر فنی تیم فوتبال باشگاه و آینده سازان ذوب‌آهن با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان ذوب‌آهن در رده‌های سنی مختلف شاگرد من بوده و هستند افزود: در حال حاضر و در لیگ برتر نیز بازیکنانی هستند که از شاگردان من هستند و باید پرسید که چگونه است که من در لیگ برتر ایران هیچ نقشی نداشته و هر فردی را با هر سابقه‌ای را به من ترجیح می‌دهند.

وی افزود: با عملکرد مسئولان ذوب‌آهن در بی‌توجهی به سرمایه‌های باشگاه در واقع باید بگویم در این باشگاه مرغ همسایه غاز هم نیست بلکه شترمرغ است.

سلطانی تصریح کرد: با تمام این حرف‌ها باید بگویم من هرچه دارم از باشگاه این باشگاه است و افتخار می‌کنم که یک ذوب‌آهنی با تعصب و با غیرت بوده و این موضوع را در کارم هم نشان داده‌ام و با تمام وجود از باشگاه و سرمربی تیم حمایت خواهم کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: من از یک خانواده ورزشی بوده و همیشه سعی کرده‌ام هیچ‌گاه اصول را زیر پا نگذارم، در طول عمر ورزشی‌ام چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربی‌گری حتی یک حاشیه ورزشی هم نداشته‌ام اما به هر حال  برای هر مربی مهم است رویش به عنوان فردی که سال‌ها برای باشگاهش زحمت کشیده نظر داشته باشند.

وی در پایان گفت: من برای باشگاه، سرمربی، مسئولان و پرسنل کارخانه ذوب‌آهن آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول