اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

مقابل ذوب‌آهن دفاع چپ بازی می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان با اشاره به نبود بازیکن دفاع چپ در تیم داماش، گفت: به عنوان بازیکن دفاع چپ داماش مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌روم.

مقابل ذوب‌آهن دفاع چپ بازی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید درخشان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن با اشاره به اینکه حدود 6 بازیکن اصلی داماش مصدوم و محروم هستند، اظهار کرد: تیم ما از نظر بدنسازی خوب کار نشده و این یکی از مشکلات بزرگ تیم است.

وی با بیان اینکه جوانان ما با انگیزه هستند و امیدواریم فرصتی که در اختیار آنها قرار دارد شایستگی‌های خود را نشان دهند، افزود: ذوب‌آهن یک تیم آسیایی است و با توجه به کادر فنی خوبی که دارد هر هفته بهتر می‌شود.

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: امیدواریم بازی قابل‌قبولی را انجام دهیم و با برد جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی درباره حضور تماشاگران در بازی داماش مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: تماشاگران سرمایه‌های بزرگ داماش هستند و ما نیز تمام توان خود را برای سربلندی تیم خود انجام می‌دهیم.

درخشان دلیل برگزاری تمرین تیم در ورزشگاه سردارجنگل را گرفتگی عضلات و آسیب‌دیدگی بازیکنان به خاطر سفت‌بودن چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت عنوان کرد و یادآور شد: تمرین در چمن مصنوعی موجب گرفتگی عضلات بازیکنان می‌شود و سه جلسه تمرین در چمن طبیعی با یک جلسه تمرین در چمن مصنوعی برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه داشتن تماشاچی پرشور و بازیکنان جوان در تیم دلیل قبول‌کردن هدایت داماش بود، اضافه کرد: به‌زودی 3 بازیکن جدید که دو نفر آنها خارجی هستند به تیم داماش اضافه می‌شوند.

سرمربی داماش گیلان با انتقاد از شایعات و فرافکنی‌ها درباره عملکردش در دوران سرمربی‌گری، گفت: زمانی که در تیم شاهین‌ بوشهر بودم تیم را در هفته هشتم در مکان ششم جدول تحویل دادم و در اواخر فصل تیم شاهین را در جایگاه هفدهم تحویل گرفتم که سقوط کرد و این موضوع ربطی به بنده ندارد.

وی با تصریح بر اینکه برای تمام پست‌ها در داماش برنامه دارم و نواقص را برطرف می‌کنم، اذعان کرد: امیدواریم در پایان فصل  بتوانیم روی تیم و فوتبال این شهر تاثیر بگذاریم.

درخشان با بیان اینکه درباره مسایل فنی و بازیکنان ذوب‌آهن آشنایی کامل دارم، خاطرنشان کرد: اشتباه بازیکنان و ضعف بدنی مهم‌ترین مسایل مربوط به باخت در بازی قبلی داماش مقابل صبای قم بود.

وی در پاسخ به این سئوال که با وجود اینکه بازیکن دفاع چپ در تیم داماش وجود ندارد چگونه با این مشکل برخورد می‌شود، متذکر شد: درست است که بازیکن دفاع چپ نداریم و بنده مجبور هستم در بازی مقابل ذوب‌آهن به میدان بروم و در آن قسمت بازی کنم.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 16.15 دقیقه دوشنبه 10 مهر جاری به قضاوت بابک وسیله‌بر و کمک‌های تورج عیوض محمدی، رحیم شاهین، رضا عادل در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول