اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا:

ذوب‌آهن از اسب افتاده ولی از اصل نیفتاده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شاید ذوب‌آهن در حال حاضر در وضعیت خوبی نیست، اما تیم بزرگی است که از اسب افتاده اما از اصل نیفتاده است.

ذوب‌آهن از اسب افتاده ولی از اصل نیفتاده است

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بازی با تیم ذوب‌آهن خوب کار نکردیم و بیش از این که حقمان باشد در نیمه نخست لطمه خوردیم، اما در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم و کمتر از چیزی که حقمان بود گل زدیم.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنم تیم جوان ما با رشادت بالایی به خصوص در نیمه دوم بازی کرد و مهم‌تر این بود که بازیکنان ما با توجه به اینکه در بسیاری از صحنه‌ها تشخیص می‌دهند، شاید بسیاری از زمین‌ خوردن بازیکنان حریف عمدی باشد، باز هم بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنند و این موضوع نکته ویژه بازی برای من بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد: باید سعی کنیم در بازی‌های آینده اشتباهات کمتری مرتکب شویم و از موقعیت‌های گل خودمان بیشتر استفاده کنیم.

وی در ادامه به داوری دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: تیم سایپا قربانی خشونت در بازی‌های لیگ برتر است و چندین بازیکنمان را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ایم.

تقوی اضافه کرد: در همین بازی با تیم ذوب‌آهن، بینی سجاد شهباززاده به طرز بدی آسیب دید و در کمال تأسف روی تیم ما خشونت زیادی انجام می‌شد، در حالی که داور با حریف ما بسیار مهربان‌تر بود.

وی ادامه داد: ما باید تجارب خود را به خصوص در مسائل حاشیه‌ای و داوری بالا ببریم تا بتوانیم در مورد این اشتباهات تیم خود را ایزوله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار بزرگی است که طی سالیان گذشته همواره جزو مدعیان لیگ محسوب می‌شده است.

وی تاکید کرد: ذوب‌آهن شاید در حال حاضر از اسب افتاده باشد، اما به طور حتم از اصل نیفتاده و بازی‌کردن در برابر این تیم بسیار دشوار است. 

تقوی گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی اشتباهات کمتری بکنیم و بیشترین بهره‌برداری را از موقعیت‌های خود بکنیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول