اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

3 گل نیمه نخست ذوب‌آهن پشتوانه بسیار خوبی برای ما بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با سه گلی که در نیمه نخست بازی با سایپا به ثمر رساندیم، پشتوانه خوبی برای تیم خود ایجاد کردیم.

3 گل نیمه نخست ذوب‌آهن پشتوانه بسیار خوبی برای ما بود

حسن حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در نیمه نخست بازی با سایپا توانستیم از لحاظ روحی و روانی روی تیم حریف فشار بیاوریم و این تیم را در زمین خودش نگه داریم و در ادامه هم زدن سه گل به این تیم که پشتوانه بسیار خوبی برای تیم ما بود.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم تیمی که سه گل عقب باشد برایش تفاوتی نمی‌کند که بازهم بیش از این‌ها گل بخورد و برای حمله کردن و جبران گل‌های خورده به میدان می‌آید.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: ما می‌دانستیم که تیم سایپا در نیمه دوم برای جبران گل‌های خورده قصد حمله دارد و ما هم قصد داشتیم از حربه ضد حمله در مقابل این تیم استفاده کنیم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که آن‌گونه رقم نخورد و بی‌اختیار عقب کشیدیم.

وی ادامه داد: این نکته که با وجود زدن گل‌های زیاد بازهم گل می‌خوریم، می‌تواند زنگ خطری برای تیم ما باشد و اینکه باید بدانیم چگونه بتوانیم زمانی که از حریف پیش هستیم بازی را تحت کنترل خود دربیاوریم و بازی را ببندیم تا گل نخوریم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول