اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

سرمربیگری ذوب‌آهن آرزوی هر مربی است

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: امیدوارم هر فردی که به جای کربکندی سرمربی ذوب‌آهن می‌شود برای بالندگی ذوب‌آهن تلاش کند زیرا سرمربیگری ذوب‌آهن آرزوی هر مربی است.

سرمربیگری ذوب‌آهن آرزوی هر مربی است

محمدرضا حدادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در چندین بازی آخر تیم فوتبال ذوب‌آهن نتایج خوبی گرفته بود، اما نمی‌دانم چرا در چنین شرایطی سرمربی تیم را برکنار کردند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که نتایج تیم رو به بهبود بود و سرمربی تیم هم از رزومه بسیار خوبی برخوردار بود شاید میان سرمربی و هیئت مدیره بحث‌هایی بوده که موجب شده قطع همکاری بشود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: تا مربی جدید بیاید و با شرایط تیم آشنا شود زمان می‌برد اما به هر حال امیدوارم این تغییرات به سود تیم باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی در چنین شرایط سختی حاضر به همکاری با ذوب‌آهن می‌شود گفت: چنین حرفی را به هیچ عنوان قبول ندارم زیرا مربی بودن در تیم بزرگ و پرافتخاری مانند ذوب‌آهن آرزوی هر مربی‌ است و این تیم به تمام معنا یک باشگاه بزرگ محسوب شده که باید مربیان افتخار کنند که حضور در چنین باشگاهی را تجربه می‌کنند.

حدادی فر در ادامه به بازیکنان تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: به دلیل تغییرات زیاد و همچنین حواشی که برای این تیم در ابتدای فصل رخ داد نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود اما این تیم داشت به مرور هماهنگی خوبی را کسب می‌کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذوب‌آهن مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و چنین جایگاهی به هیچ عنوان شایسته این تیم نیست اما امیدوارم هر فردی هم که به جای کربکندی وارد می‌شود برای بالندگی ذوب‌آهن و کسب نتایج خوب تلاش کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول